Toon posts:

velleman licht computer doet het niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
halo kweet niet of dit hier thuis hoord maar ik zit met een probleem
ik heb een lichtcomputer aangeschaft van velleman de K5201 hierop heb ik dan een beat detector gezet nu heb ik deze getest op een gewoone radio waarbij alles goed ging .
nu heb ik em aan mijn Dj console aan gesloten maar bij het aansluiten van de stroom begon er iets weg te snurken. heb em aan gesloten op de boxen.

Moet ik deze aant mengpaneel aansluiten of moet et toch aan de boxen ??
heb al eens gezocht op internet en op velleman zelf maar vindt er eigenlijk niks over :s
kan hier iemand mij meschien helpen ?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
wat voor merk/type dj console heb je ? je kunt em het best aansluiten op de line out (als je die hebt naast je master out) of de rec out, hij moet zoizo op een uitgang van je console zitten en NOOIT op een van je speakers

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:05
Hij moet zeker wel op je line out. Als hij zoals je zegt begin te snurken (ik neem aan dat je daarmee bedoelt een brom op je geluid) moet je er een scheidingstrafo tussen zetten, te koop bij de meeste electronicawinkels/auto-hifi zaken. Deze worden nl meestal in auto's toegepast.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire