Toon posts:

wachtwoord onjuist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de melding bij mijn prefs dat mijn wachtwoord onjuist is. hoe kan dit ?

ik kan dus ook niet mijn email adres veranderen en dat schiet lekker op als ik mijn passwoord opnieuw kan laten opsturen naar een foutief email adres

mijn inlog naam was zion

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Password is onderweg.

Verwijderd

Topicstarter
Fnx voor het opsturen van m'n pass, maar:

Hij doet het nog steeds niet, ook niet met mijn nieuwe password. Kan het zijn dat ik locked uit sta ofzo?
of duurt het even voordat ik met die nieuwe pass in kan loggen?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 21:28
Mijn account op Tweakers werkt ook niet meer, als ik wat probeer te posten, dan zegt ie dat mijn password niet klopt. De passmailer werkt ook niet. Username is het zelfde als hier op GoT.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Op dinsdag 09 januari 2001 19:04 schreef Dualdude het volgende:
Mijn account op Tweakers werkt ook niet meer, als ik wat probeer te posten, dan zegt ie dat mijn password niet klopt. De passmailer werkt ook niet. Username is het zelfde als hier op GoT.
* Helldesker heeft precies hetzelfde probleem.
Al een keer of 3 mijn PW opnieuw laten sturen, maar helaas :'(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben blij dat er nog mensen zijn die wel gelukkig zijn met hun account :).

Ik heb voor al jullie drie een nieuw password toegestuurd (simpele zodat je geen fouten kunt maken tussen 1 en een l).

• Helldesker
  • Laatst online: 10-10-2025
Thanks, werkt weer :)

• Agent-X
  • Niet online
Ik heb helaas het zelfde probleem..

pasmailer zou hem naar maiar@maiar.com gestuurd hebben maar ik heb nog niets binnen..help ?

Verwijderd

ik heb hetzelfde, hij verstuurt wel een password, en die gebruik ik ook, maar hij zegt toch dattik niet kan posten met die user/pw combo.... en uitloggen kannik ook niet en ik krijg allemaal vage MySQL errors in lijntje 499 dattie de reakties niet kan vinden omdat er een ongeldig argument is opgegeven... :? ... nah lekker...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Femme, kan je mijn wachtwoord voor t.net ook alstjeblieft laten opsturen?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, niks nadda noppes
zelfs met dat passwoord doet hij het niet, en ik heb hem gewoon gecopy-pasted, dus het zou goed moeten zijn, strange
Pagina: 1