hoe lang windows geïnstalleerd??

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik zou willen weten hoe lang ik windows heb draaien,...niet de uptime,..maar hoe lang het geleden is dat ik win98se heb geïnstalleerd,....

vroeger installeerde ik me compie altijd om de 2/3 maanden, omdat ie dan gewoon helemaal "dicht" zat,...maar tegenwoordig onderhoud ik hem goed,....veel defragmenteren en registry opschonen,...met Fix It,....dat programma rules,..want hij loopt nu al een hele tijd,...zonder opmerkelijk trager te worden,...maar goed op even terug te komen op de topic

ik wil dus weten of je op 1 of andere manier er achter kan komen op welke datum je windows geïnstalleerd hebt?

thnx alvast

Verwijderd

Kan je dat niet zien aan de datum van bepaalde bestanden. Wanneer ze het laatst gewijzigd zijn ofzo.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

3 weken geleden W2K :) (had eerst problemen met installeren, maar na wat hulp van een behulpzame tweaker, is alles goed gekomen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
11 maanden geleden dat ik er een nieuw OS opzette.......is best lang vind ik zelf....

Maarre, kom op mede-tweakers, ik ben benieuwd hoevaak jullie er iets nieuws op zetten. :o

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

Booster

Superuser

Deze install van 95 draait al meer dan een jaar prima... idd wel een beetje goed bijhouden.. maar loopt als een trein! :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

kleine maand

• Ordilogicus
  • Laatst online: 05-06 06:32
Net een dag ... :)
Toch maar een Whistler ginstalleerd ...

I think therefor I am ... I think

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe.. mijn win98 install werkt nu 1,5 jaar ruim op mijn oude pc ;)

Verwijderd

eerrrmmmm, mijn moeders w98se doet het nu 3 mnd, en mijn eigen 2ksp1 1 1/2 week

Verwijderd

ik denk dat je kijken moet naar betanden die niet zijn verandert zins de installatie zoals command.com in de c:\windows\command\
directory het is maar een suggestie

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Uhm,....mensen,...we gaan hier een beetje OFFTOPIC,..

de vraag was niet :"hoe lang heb je je systeem draaien"

de vraag was: " hoe lang heb IK mijn systeem draaien"

oftewel,....is het mogelijk om in windows ergens te zien wanneer ik windows geïnstalleerd heb,.....

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18
Sinds ik mn BP6 bord heb heb ik pas 1 keer NT 4 geinstalleerd. Draait prima, nog altijd snel maar ik heb er wel mem bijgeprikt en IBM DTLA toegevoegd voor zwaardere programma's dus mocht NT wat vollopen dan heb ik dat niet zo gemerkt :).

Das dus zo'n 1.5 of 2 jaar ofzo

Verwijderd

onderstaande config: win98se - 4 dagen.
K5 133: op dit moment geen os(wordt NT4)
386sx 30mhz: dos 6.22+win3.1 - 4 maanden.
286 12mhz: dos6.22 - min. 4 jaar.
Sanyo mbc-555 @6mhz: dos 3.1 - +/- 17 jaar.(geen hd) >:)

duron 650 van m'n ouders: winME - 3 weken.

• Cheetar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 01:35
Om te kijken wanneer je windows geinstalleerd hebt kan je kijken wanneer je windows directory aangemaakt is.

Verwijderd

Je hebt ergens dat systeem progje onder accesories daar staat het in!

• gekkejopie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 12:52
mijn win98se draait nu 1,5 maand en win2k sinds 1 maandje had laatst iets verkeerds gedaan haha experimenteren moet kunnen!!! had win2k over win98se gezet en ze draaide allebei nog!!! ja voor kort dan win98 begon te zeuren dat de indeling van de prullenbak niet goed was..... maar ja dat werkt natuurlijk niet fijn he!! win2k gaat win98 drivers gebruiken en dat meot wel fout gaan dus heb toch maar weer ff format /q ingevuld onder dos en ff win98 geinstalleerd!!

8-)grz jopie8-)

Verwijderd

Ik blijf installeren steeds weer op nieuw,

2 maanden is echt max... :(

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Win 98SE is zo stabiel als een rots. Een hele vooruitgang vergeleken met win 98 en win me, hoewel de laatste nieuwer is. Over whistler zijn de berichten ook nog niet zo positief.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 17:24 schreef outlaw het volgende:
Win 98SE is zo stabiel als een rots. Een hele vooruitgang vergeleken met win 98 en win me, hoewel de laatste nieuwer is. Over whistler zijn de berichten ook nog niet zo positief.
Bij mij absoluut niet.

Verwijderd

November 12 2000

wanneer ik nieuw sys heb gekocht

op oude PC (cel466) draait ie nu al zowat vanaf April

Verwijderd

WINME draait bij mij retestabiel!!!! ik heb nog niet 1 vastloper gehad!!!! (buiten mijn eigen schuld om dan :) ). blauwe schermen ook niet gehad, alle hardware werkt perfect het is gewoon heel erug mooi dat winme :) (valt ook wel mee hoor)
:) :) :)

oh ja, ik installeer wel om de 3 weken opnieuw :) heb een ghost image die ik uptodate houdt! :)

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Win 98 draait bij mij nu sinds 7 november 2000 (geen SE, heb ik er toen afgeflikkert na 2x kort achter elkaar een registerverneukactie).

W2k op m'n 300 tje draait nu ongeveer ruim 4 maanden.

Ben wel tevreden zo!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
dinsdag 12 januari 1999, 15:19:12
had eerst win95, maand geleden ong upgrade naar ME, maar in de tussentijd dus nog geen format :)

-

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Laatste keer dat ik een complete reinstall heb gedaan was 5 november 2000

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
uhm.. gemiddeld eens in de 2 maand een nieweu install...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

De datum van mijn /WINDOWS/COMMAND directory (of fonts, cookies, history etc.) is bij mij de DATUM van installatie.

30/11/00

Verwijderd

In het systeem informatie programma zit in het menu een 'tool'..
(Sorry, mijn Windows is engels, altijd al zo geweest..)

.. een Tool menu dus met een Version Conflict manager'.
Dat programma laat zien welke bestanden gebackupped waren met de installatie, en laat zien wat de vervangen programma's zijn.. niet zo interessant op zich..

Maar.. dat ding laat zien wanneer er een backup gemaakt is van de oude versie's DLL's en zo.

Bij mij laat'ie zien dat de eerste backups van september 1998 zijn en de laatste van feb 1999.

M.a.w. de eerste installatie van Win98SE moet sept'98 en de laatste feb'99 zijn geweest.

Volgens mijn wat brakke biologische geheugen (PC-0,4 geheugen denk ik..) :+

.. moet dat wel ongeveer kloppen.
:P
Pagina: 1