First Posters

Pagina: 1
Acties:

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 19:35
Ik wou vragen wat er gebeurt met de irritante kindertjes die steeds maar "First Post!" roepen op de FP.
'Johnnybeton' heeft dit als enigste op de topic staan, en oei wat een drama hij was inderdaad de eerste om te reageren op het topic nieuws: Microsoft gaat concept BlackBerry volgen met 'push content'

Krijgen ze een directe ban (op IP en username niveau)? Of eerst een milde/strenge waarschuwing? Worden er lijsten gemaakt van alle mensen die een waarschuwing hebben gekregen, zodat andere mods ook weten wie al eens aangesproken is?

Hoe zit dat?

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De dude heeft een mailtje gehad van mij en de rest mag via het moderatiesysteem afgehandeld worden :) .

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

En ter aanvulling: dat soort waarschuwingen worden inderdaad geregistreerd, zodat bij herhaling eventueel zwaardere maatregelen kunnen worden getroffen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28
Ik vraag me dan eigenlijk af, wat zo'n gast probeert te bereiken en wat hij op t.net doet...

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Harm schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:12:
De dude heeft een mailtje gehad van mij en de rest mag via het moderatiesysteem afgehandeld worden :) .
Waarom wordt ie niet getrashed (die post)? :)
Ik heb altijd m'n niveau op -1 staan, omdat er nog weleens posts op -1 staan die ik wel wil zien maar dit is wel ZOOOO nutteloos dat ik bij mezelf denk: trashen die handel.

Saved by the buoyancy of citrus

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:56:
[...]

Waarom wordt ie niet getrashed (die post)? :)
Ik heb altijd m'n niveau op -1 staan, omdat er nog weleens posts op -1 staan die ik wel wil zien maar dit is wel ZOOOO nutteloos dat ik bij mezelf denk: trashen die handel.
Omdat het moderatiesysteem dan zijn werk niet kan doen en de user er dus op geen enkele wijze voor gestraft wordt in zijn karma enzo.
Pagina: 1