Getik door box

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb hier een Creative 5.1 setje aangesloten op mijn PC. Sinds vandaag komt er uit de speaker links-voor en links-achter ineens getik. Ook al het ik geen muziek aan staan of ander geluid op m'n PC. Gisteren deed 'ie het nog prima en heb naar mijn weten toch geen gekke dingen gedaan ofzo :) Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 04-04-2005 12:09 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik snap de XBOX niet in jouw verhaal

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

-Rob- schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:08:
Ik snap de XBOX niet in jouw verhaal
box als in speaker, jij nerd ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
lol :+

edit: Never mind, een reboot deed wonderen. Waar het nu aan lag though... :?

[ Voor 88% gewijzigd door Captain N op 04-04-2005 12:17 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
uuh ik denk misch je interne versterker in je subwoofer... mijn versterker heeft ook wel eens van die kuren. geef dr een klap op wil wel eens werken :9

wat ook nog wel eens wil helpen om ff de drivers van je soundkaart op nieuw te installen/updaten.
ik heb zelf ook veel kuren gehad door een oudere versie van winamp. Download ff de nieuwe winamp en zo...

ik hoor t wel weer...

iMac 2020 i7

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Hmm... ik heb inderdaad een oudere versie van Winamp ja, die ik ook gisteren een tijdje aan heb gehad. Toch maar eens die nieuwe versie downloaden dan als het probleem zich nog een keer voordoet na het gebruik van Winamp...

Mijn foto's op Flickr.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

CyBeR schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:09:
[...]

box als in speaker, jij nerd ;)
Ik lees graag dingen die er niet staan :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1