Toon posts:

Zoeken in websites

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software dat, gegeven een URL net, als een zoekrobot je website indexeert, waarop je vervolgens kunt zoeken.

Er is zat software te vinden dat dit doet voor fysiek bestaande documenten. Maar ik kan niets vinden dat gewoon de links uit je website pagina's volgt en de pagina's indexeert.

Het lijkt me niet bijster ingewikkeld zelf een dergelijk iets te schrijven, maar ik kan me niet voorstellen dat het niet bestaat?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

mnoGoSearch?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Als in: site:http://gathering.tweakers.net fiets :?

of bedoel je met metatags werken :?

niet zoiets dus :/ :)

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 04-04-2005 11:52 ]

Wauw, een sig!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
pffff, geen idee, maar je zou eens kunnen kijken naar Offline Explorer. Die trekt gewoon een hele site naar binnen, en dan kun je weer lokaal zoeken :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 04-04-2005 12:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt inderdaad te doen wat ik zoek. Alleen ietwat duur :(

Toch bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kijk hier eens tussen: [google=Internet search engine software] Genoeg over te vinden om eens mee te beginnen lijkt me :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.