Aangepast 
Echter zou je dit volgs aan het meldpunt kunnen doorgeven.
Echter zou je dit volgs aan het meldpunt kunnen doorgeven.
Ik heb een fout in de pricewatch gevonden!
Fouten in de pricewatch, zoals verkeerde prijzen, dubbele producten, verkeerde verzendkosten, enzovoorts, kun je het beste melden door eerst op het prijs-edit-knopjete klikken en vervolgens het alert-knopje
te gebruiken om een admin te waarschuwen. Zo houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic hier openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.
Ah .. ik had wel gekeken voor een alert-knop bij de prijs-toevoegen, maar zag hem dus daar niet staan.
Ik zal het proberen te onthouden.
Mischien een idee om het beter zichtbaar/kenbaar te maken , bijv onderaan onder "prijs toevoegen" een knop maken "Product-Info toevoegen" of zo iets.
Als ik nu een prijs-edit met alert doe, heb ik zelf het idee dat het slaat op die aanbieder/prijs , en niet op het product zelf.
Ik zal het proberen te onthouden.
Mischien een idee om het beter zichtbaar/kenbaar te maken , bijv onderaan onder "prijs toevoegen" een knop maken "Product-Info toevoegen" of zo iets.
Als ik nu een prijs-edit met alert doe, heb ik zelf het idee dat het slaat op die aanbieder/prijs , en niet op het product zelf.
te klikken en vervolgens het alert-knopje
te gebruiken om een admin te waarschuwen. Zo houden wij een schone en jullie een actuele Pricewatch. Een topic hier openen is ook een optie, maar liever alleen voor structurele zaken, niet voor enkele foutjes.