bugje

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Even tussen alle verkiezingen door:

Als je niet ingelogd bent, en je wil een posting plaatsen is er geen knopje "bekijk voorbeeld"

Ik weet niet hoe belangerijk het is, maar ik geef het maar even door.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 09 januari 2001 15:54 schreef freak007 het volgende:
Even tussen alle verkiezingen door:
ROFL :D

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Op dinsdag 09 januari 2001 15:54 schreef freak007 het volgende:
Als je niet ingelogd bent, en je wil een posting plaatsen is er geen knopje "bekijk voorbeeld"
Hm da's geen bug, maar dat hoort zo :)
Als je niet bent ingelogd, zijn je username en password niet bekend. Aangezien we er niet voor gekozen hebben om password plaintxt naar een volgende pagina mee te zenden of plaintxt in een cookie op te slaan, is dit technisch niet mogelijk tezij je dubbel username en password wilt invoeren (1x op replyveld, altijd verplicht en 1x in previewveld, nodig om te kunnen posten). Het is namelijk niet verplicht een preview te doen.

Snappie? :)

• Onno
  • Niet online
is dit technisch niet mogelijk tezij je dubbel username en password wilt invoeren (1x op replyveld, altijd verplicht en 1x in previewveld, nodig om te kunnen posten).
Ehm, dubbel? Bij de eerste pagina hoef je je wachtwoord dan natuurlijk gewoon <i>niet</i> in te vullen... :)

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Je kan het wachtwoord toch ook gewoon gecodeerd meesturen naar de preview pagina.

in de preview pagina zet je het password-veld op hidden, zodat ie ook weer wordt meegestuurd als je de posting plaats. Hij is dan toch al encrypted.

Of ik begrijp het niet meer :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarom zou je dat willen?
Ik bedoel, om te posten log je in, anders ga je toch niet posten?
Wat heeft die optie dan voor zin, veiligheids overwegingen daargelaten?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1