Toon posts:

Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
namelijk in wil een nieuwe pc maar ik snap er niet zo veel van...
Dus daarom is mijn vraag of jullie er 1 kunnen samenstellen:
Mijn budget is 1300 euro, ik hoef geen monitor.
Ik wil wel een PCI-E moederbord en een videokaart waarmee ik de nieuwste games kan spelen...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees eerst maar even CSL FAQ door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:02
misschien kan je vertellen wat je zelf al had bedacht, behalve 'PCI-E en goede videokaart'? En dan ook nog even vertellen wat je er niet aan snapt?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:45

xiD

12345

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat kunnen wij niet doen. Je zou m'n signature kunnen kopiëren, of eens gaan uitzoeken wat het allemaal inhoud, je zou een recencie-tje of 2/5/10 kunnen lezen, en naar een lokale computerboer kunnen stappen, die je kan adviseren, en een PC voor je in elkaar zet. Het is misschien leuk huiswerk om uit te zoeken wat wát is in mijn signature, zoek die dingen maar op op testpagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 10:14

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Dat nou weer juist niet. Dan krijg je IIG geen PC optimaal voor games, wat je geld betreft.

De BBG is idd een leuk begin, maar persoonlijk vind ik iemand z'n bak (mijn bak: zie signature) als basis, en vervolgens google/tomshardware/anandtech/tweakers om uit te zoeken WAT het allemaal is, en de FAQ's van de GOT fora lezen (processor, mobo, geheugenFAQ), veel leerzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 16:24

Jack

MHz Matters

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:35
Sorry, maar dit is niet de bedoeling. We verwachten hier wel enige eigen inzet. Ik snap er niks van is dus niet echt een excuus daarvoor. Neem rustig de tijd om je eens te verdiepen in de dingen die er mogelijk zijn. Dan kun je best zelf al een heel eind komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.