heb nu vijf holes in mun kast gedremeld
.. werkt perfect.. alleen nu moek nog een gat in de plastic voorkant maken.. kan dit ook gewoon met de dremel.. of raden jullie iets anders aan?
Uitkijken met hoe snel je het wilt doen... bij metaal verslijt je gewoon je dremelschijfjes... maar bij kunststof gaat je plastic smelten... je randen zien er dan niet uit, je schijfje kan (als je pech hebt) vastsmelten.... of.... (met decoupeerzaag) je zaagt en achter je zaagblad zit het lekker weer dicht......
Verwijderd
Gaat moeilijk.
Kijk naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102398
Voor een tip. Als ja dat niet ga doen: begin met een kleiner gat en maak het beetje bij beetje groter.
Kijk naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/102398
Voor een tip. Als ja dat niet ga doen: begin met een kleiner gat en maak het beetje bij beetje groter.
Ik denk dat het wel kan, maar ik raad je aan om dat ding eerst eens door een ander stuk plastic te halen om te kijken wat dat doet.
Als je het veilig wilt spelen zou ik het met een figuurzaag of een gatenzaag doen.
Als dat ding te snel snijdt krijg je smeltranden aan je plastic.
Je zou hem ook eerst op een of ander onzinnig uitstulpinkje aan de onzichtbare kant van je front los kunnen laten, kijken wat er gebeurt.
Als je het toerental in kunt stellen zet dat dan ook een beetje laag en zaag gewoon iets langzamer. Wordt alles een stuk minder heet.
Als je het veilig wilt spelen zou ik het met een figuurzaag of een gatenzaag doen.
Als dat ding te snel snijdt krijg je smeltranden aan je plastic.
Je zou hem ook eerst op een of ander onzinnig uitstulpinkje aan de onzichtbare kant van je front los kunnen laten, kijken wat er gebeurt.
Als je het toerental in kunt stellen zet dat dan ook een beetje laag en zaag gewoon iets langzamer. Wordt alles een stuk minder heet.
ieeeepppppp :P
ik heb het wel met mijn dremel gedaan, maar dat plastic smelt gewoon gelijk. ik heb daarna het gewoon met zo'n vijltje afgewerkt en het resultaat is best redelijk.
ik zou wel even oefenen voor dat je in je mooie kast begint.
ik heb op de laagste toerental gedremeld en het smelt toch.
ik zou wel even oefenen voor dat je in je mooie kast begint.
ik heb op de laagste toerental gedremeld en het smelt toch.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Gebruik een dozenboor. (zo'n ding maarmee je ronde gaten in stenen/gipse muren kan maken.
Werkt perfecto heb het zelf ook gedaan.
hmmz geen idee of het kan/mag met zo'n dremel, maar je kan toch fijn beetje slangetje water d'r bij houden om te koelen en dan dremelen? of kan zo'n ding niet tegen water?
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
ik zou gewoon de dremel gebruiken maar op een zeer laag toerental anders smelt je plastic en dat zou nou lullig zijn
Verwijderd
Inderdaad dat werkt perfectOp dinsdag 09 januari 2001 17:00 schreef DinoRacer het volgende:
Gebruik een dozenboor. (zo'n ding maarmee je ronde gaten in stenen/gipse muren kan maken.
thnx voor de replies... ik zal morgen bij de kijkshop wel die gatenboor set halen.. lijkt me dan toch veiliger... voorkant van mun kast wil ik geen risico nemen
thnx!
thnx!
Hmm zo'n gatenboor voor ijzer kost toch al gauw 75 piek hoor.
ff lezen, meneer had het over plastic, en dan is zon gatenboor voor 5 piek in de graaibak een ideale oplossing, aleen een laag (lees laaaaaag) toerentalhouden...Op dinsdag 09 januari 2001 21:44 schreef stinger het volgende:
Hmm zo'n gatenboor voor ijzer kost toch al gauw 75 piek hoor.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
als ik er nou es een oude elektrische boor voor gebruik?.. die draait op bijna -1 toeren.. die heb ik nog wel op zonder liggen.. of is er toch best 'veel' power nodig?
Verwijderd
Nee, een nieuwe set zagen en een langzame boor werken prima, zolang het geheel maar niet te warm wordt. En als het toch een beetje smelt kan je met een klein vijltje het nog best netjes krijgen.
Suc6 en ik wacht top foto's
Suc6 en ik wacht top foto's
thnx.. wanneer hij klaar is zal mun tweak wanabe guide met bijbehorende foto's zeker hier gepost worden
Dus zo 1tje voor hout is goed genoeg?
Trouwens sommige mensen hebben het gat aan de voorkant afgewerkt met een soort rubber ofzoiets.
Dat gaat mooi over de rand heen.
Iemand enig idee wat dat precies is en waar ik het kan krijgen?
Trouwens sommige mensen hebben het gat aan de voorkant afgewerkt met een soort rubber ofzoiets.
Dat gaat mooi over de rand heen.
Iemand enig idee wat dat precies is en waar ik het kan krijgen?
Pagina: 1