[javaScript] "openklap" tabel animeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Geachte tweakers,

Ik heb een websitje gemaakt waaop wat tabellen staan en in deze tabellen worden wat `s gehide, welke je dan met een muisklik weer kunt unhide.
Als dit gebeurd dan is het gewoon klik en dan staat het open.
Nou zag ik toevallig op een website (KNIP) dat het op deze website geanimeerd ging. Dit vind ik geweldig, maar kan het zelf niet maken en kan ook nergens een script hiervoor vinden.
Ook heb ik de broncode van die website al doorgekeken maar kom er niet uit.
Kan iemand van jullie mij een beetje op de weg helpen of weet iemand hier een scriptje voor (te staan).

alvast bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 04-04-2005 09:58 ]

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:02
haal die link eens weg, staat allemaal warez op.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25

Cyphax

Moderator LNX
De bedoeling is dat je het zelf probeert te maken, anders is het een scriptrequest en die zijn niet toegestaan, dan gaat je topic waarschijnlijk dicht. :)

Als je het zelf wilt doen kun je eens gaan kijken naar divs ofzo, waarvan je de hoogte kunt veranderen met Javascript. Maak een functie die de hoogte met 1 ophoogt en laat die functie zichzelf aanroepen met een kleine delay. Daar is setTimeOut() voor in Javascript. :)
Dat zou je op weg moeten kunnen helpen.

Saved by the buoyancy of citrus

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:34
Sja, ik zou zelf eens gaan onderzoeken hoe ze dat hebben gedaan door in de source te gaan neuzen. Verder zijn er genoeg sites met tutorials voor de dingen die jij wilt. :)

Succes dus met verder zoeken.

Motor onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.