Als ik mijn gesplitste RAR bestand uitpak naar 1 bestand (een *.img bestand) dan zegt ie bestanden groter dan 4gb worden niet ondersteund door FAT32 schijven of zoiets. Iemand een idee hoe ik dan dat IMG bestand op mijn schijf krijg?? Misschien het RAR bestand gesplitst uitpakken ofzo? Help aub
Dan moet je die partitie converteren naar een NTFS schijf 
fat32 to ntfs
fat32 to ntfs
[ Voor 42% gewijzigd door Outerspace op 04-04-2005 09:47 ]
Wauw, een sig!
Dan moet je converteren naar NTFS, want FAT32 ondersteunt geen bestanden van groter dan 4 GB. Dit is in Windows Operating Systems - FAQ en ook in alle andere fat32-specificerende documenten te vinden.
Lees ook Windows Operating Systems - Policy[ en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door. Vragen die makkelijk zelf te beantwoorden zijn stellen we niet zo op prijs hier op GoT. Doe graag de volgende keer even wat eingen onderzoek voordat je een topic opent
Lees ook Windows Operating Systems - Policy[ en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door. Vragen die makkelijk zelf te beantwoorden zijn stellen we niet zo op prijs hier op GoT. Doe graag de volgende keer even wat eingen onderzoek voordat je een topic opent
Dit topic is gesloten.
![]()