Toon posts:

Waar staan de USB drivers van win98SE?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen in welke map, op de CD van win98SE, de USB drivers staan?

Alvast bedankt voor je hulp.

Mvrgr,
Jan

Verwijderd

Staan er dacht ik niet op, moet je op driver cd van product kijken.

(als het gaat om een USB-opslagmedium)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 08:49 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ligt er idd aan welke drivers je nodig hebt. De standaard drivers voor de root USB hub en andere zaken staan gewoon ergens in 1 van de CAB bestanden op de cd, voor losse producten zul je toch echt een driver van de producent nodig hebben - en die zie je niet zo vaak meer. Wat wil je aansluiten? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:25
Als je zoekt achter drivers voor een usb-stick: Deze heb ik aan de praat gekregen op mijn oud bakje..

Vaak is het wel zo dat W98 ze niet vanzelf herkent.. Dan moet je in de categorie Vasteschijfcontrollers, bij het merk M3 gaan kijken (als 'k me dat nog allemaal goed herinner natuurlijk...)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom wil je dat weten? Heb je problemen? Ben je iets van plan? Werkt er iets niet?

Affijn ..
[google=windows 98 se usb site:microsoft.com]
[google=windows 98 se usb driver]
[google=windows 98 se usb driver download]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:44

RSpliet

*blink*

BalusC schreef op maandag 04 april 2005 @ 08:55:
Waarom wil je dat weten? Heb je problemen? Ben je iets van plan? Werkt er iets niet?

enfin ..
[google=windows 98 se usb site:microsoft.com]
[google=windows 98 se usb driver]
[google=windows 98 se usb driver download]
Iig, voor 'apparaten voor massaopslag' staan normaal gesproken op de site van de fabrikant wel drivers voor Windows 98. Gewoon daar onder support of downloads even kieken.

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de drivers die volgens mij ergens op de CD moeten staan. Ik heb niets aan een driver van de een of andere fabrikant omdat er allerlij verschillende usb-apparaten op die PC aangesloten moeten kunnen worden. Dus gewoon de standaard Win98SE drivers.

Jan

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt hierop nog steeds geen antwoord gegeven:

Verwijderd

Unofficial Windows 98 SE Service Pack 1.6.2 NL is uit!

Daarmee werken vrijwel alle USB-sticks (net als op XP).

Verdere fixes die erin zitten zouden jou ook best eens goed kunnen uitkomen ;)

Maar voor specifieke problemen: ^^^^ wat hun zeiden; post exact wat/hoe/waarom je iets wilt. Dan hebben we vast wel een specifieker antwoord.

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:59
Je snapt toch wel dat je voor elk (USB) device een driver nodig hebt??? Vaak heeft windows die driver niet standaard, zeker als je zo´n oude versie van windows hebt (simpelweg omdat de devices nog niet bestonden toen de windows werd gemaakt). Gelukkig is het wel zo dat wanneer je de driver eenmaal hebt geïnstalleerd dat je dat daarna niet meer hoeft te doen. Je zult gewoon per device op zoek moeten naar een driver.

Het bovenstaande service pack zal je wel een eind op weg helpen.

Verder kan je ook nog hier tegenaanlopen.

.

Pagina: 1