Toon posts:

[2000] Batch bestand ( tijd gebonden )

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een batch bestand om een bepaalde tijd laten starten.
Mijn vraag is dus hoe ik een bestand bijvoorbeeld om 22.00 laat draaien..??

Alvast bedankt.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Daar kan je Windows taakbeheer voor gebruiken.

Start > Programma's > Bureau asseccoires > Systeem tools (in het engels) > Taakbeheer > nieuwe taak toevoegen.

Die wizard af lopen en aangeven dat je een bepaalde bat uit wil voeren om 22.00. Klaar is kees :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daar heb je de windows taakplanner voor. Werkt prima. In XP / W2k moet je er overigens een bestand met de extensie .cmd van maken ipv .bat, anders wordt het e.e.a. in je texteditor geopend en dat wil je niet ;)

Maar dit had je met een beetje zoekwerk ook zelf kunnen vinden volgens mij |:(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Dit is inderdaad een beetje magertjes, met wat zoekwerk in de help van Windows of op Google is dat helemaal niet zo moeilijk te vinden. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy nog eens op je gemak door om te zien waar een topicstart op GoT aan moet voldoen :)

Dit topic is gesloten.