Toon posts:

Mischien probleem voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt nu al een paar hardeschijven stuk word er gek van... maar ik heb wel gezien dat mijn 5v af en toe op 4.7 springt.... is dit gevaarlijk? kunnen daardoor schijven e.d kapot gaan?
Tis wel appart want het is zon antec 540w voeding .... hoop dat iemand hier iets van weet... Tnx

Modbreak:Zulke linkjes zijn niet gewenst. Laat die in het vervolg achterwege svp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 06:45 ]

Verwijderd

Schijven trekken van de 12V lijn, dat is het dus niet. Die lage 5V lijn komt overigens veel voor bij (overgeklokte)AMD systemen.

En die link zijn geen grappen, dacht dat je systeem specs daar stond ofzoiets.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 05:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke excusee... voor de link maarja er stond ook... maja laat maar..

Mijn specs zijn idd.. P4 3hz op een asus p4p800deluxe met een 1024mb ddr 400
verder een hercules ati 9800 pro denk dat dat wel de specs zijn die je wilt weten dan...

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 04:46:
Ik heb echt nu al een paar hardeschijven stuk word er gek van... maar ik heb wel gezien dat mijn 5v af en toe op 4.7 springt.... is dit gevaarlijk? kunnen daardoor schijven e.d kapot gaan?
Tis wel appart want het is zon antec 540w voeding .... hoop dat iemand hier iets van weet... Tnx

Modbreak:Zulke linkjes zijn niet gewenst. Laat die in het vervolg achterwege svp
Harde schijven kapot. Meer info! Hoe wie wat. Hoe vaak. Welke merken types? Cooling van je PC?

Meer info!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik al gelezen... daarom... maar ik doe al jaren computers maar me nooit echt bezig gehouden met voltages... dus dat viel me op aan me voeding en trok een link vandaar de vraag.. maar aangezien die dus aan de 12v trekt en die in het groen staat is me vraag eigelijk beantwoord tot iemand het tegendeel bewijst..
Tnx