Ik zoek een alternatieve case voor het multimediasysteem genoemd in de Tweakers.net Best Buy Guide, editie maart 2005). De in dit systeem gebruikte case is een Antec SLK2650BQE Solution.
Ik zou graag advies ontvangen voor een alternatieve case, die zoveel mogelijk aan de volgende wensen voldoet:
- diverse Lian-Li's ( PC-60Plus, Lian Li PC 7 SE-S)
- diverse Coolermasters, o.a. Praetorian TAC-T01-E1
- de Antec Performance One / P160 ATX Mid Tower / P180
Zijn deze geschikt voor de Best Buy configuratie, en zo ja, welke zou men adviseren boven de andere?
Bedankt alvast !
Ik zou graag advies ontvangen voor een alternatieve case, die zoveel mogelijk aan de volgende wensen voldoet:
- mbo: de configuratie zoals genoemd, moet erin passen (mbo: Asus A8N-SLi, nForce4 SLi)
- hitte en geluid: dient extreem stil en koel te zijn.
- stijfheid: de constructie is liefst extra 'stijf' en van (extra) dik aluminium
- enkel aluminium, geen plastic: b.v.k. een case die enkel uit aluminium is opgebouwd (geen plastic aan de buitenkant)
- vormgeving: géén opsmuk. Liefst een klassieke, onopvallende uitstraling. Zo glad mogelijk, met (afdek) panelen. Mat zwart of 'brushed' alu-look.
- toegangelijkheid: handige bevestiging van onderdelen. Zoveel mogelijk gebruik van clickable, schuifbare zaken. Thumb screws i.p.v. schroeven ('tool-less features')
- formaat: niet groter dan noodzakelijk. Het systeem zal na configureren niet veel meer aangepast worden en niet volgestopt worden met veel schijven e.d. Er komen maximaal 2 schijven in, 2 CD/DVD spelers, een floppy disk en dat is het ongeveer.
- diverse Lian-Li's ( PC-60Plus, Lian Li PC 7 SE-S)
- diverse Coolermasters, o.a. Praetorian TAC-T01-E1
- de Antec Performance One / P160 ATX Mid Tower / P180
Zijn deze geschikt voor de Best Buy configuratie, en zo ja, welke zou men adviseren boven de andere?
Bedankt alvast !