Frontpage -> Got in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik van GoT naar tweakers.net ga, opent de pagina in hetzelfde venster, andersom opent er een nieuw venster. Waarom is dat?

Ik heb wel bookmarks enzo naar allebei, dus zo'n ramp is het nou ook weer niet. Maar ik vroeg me dat zo eens af.

Firmpete on Aerie Peak

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe ga je dan naar de FP vanuit GoT? Als ik hier op Tweakers.net klik in het menu bovenaan, dan opent dat netjes een nieuwe pagina hoor. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• FirmPete
  • Niet online
Die opent bij mij in hetzelfde venster :) en da's fijn.
Andersom opent ie wel nieuw.

Is in IE en in Firefox.

Dus naar tweakers: linkje bovenaan
Naar Got: Community, Gathering of Tweakers

Firmpete on Aerie Peak

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:58

samo

yo/wassup

Misschien omdat got een onderdeel is van tweakers.net, maar tweakers.net geen onderdeel van got?
</raadmodus>

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• FirmPete
  • Niet online
samo-arne schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:24:
Misschien omdat got een onderdeel is van tweakers.net, maar tweakers.net geen onderdeel van got?
</raadmodus>
Neuh, de nieuwe layout is toch ook om maar aan te tonen hoe geïntegreerd het allemaal is :)

Firmpete on Aerie Peak

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb het even gecheckt, en het zit in je voorkeuren hier op GoT. Als je "Open externe links in nieuw venster?" aanzet, dan opent de FP in een nieuw venster. Staat het uit, dan opent het in hetzelfde.

Of er zo'n optie ook voor de FP is, dat weet ik niet. Ik waag het echter te betwijfelen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-NMe- schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:28:
Ik heb het even gecheckt, en het zit in je voorkeuren hier op GoT. Als je "Open externe links in nieuw venster?" aanzet, dan opent de FP in een nieuw venster. Staat het uit, dan opent het in hetzelfde.
Met groentje ^^^ :P.
Of er zo'n optie ook voor de FP is, dat weet ik niet. Ik waag het echter te betwijfelen. :)
Sites die buiten het domein van tweakers.net/* vallen worden in een nieuw venster geopend. Ga je dus bijvoorbeeld van de frontpage naar Buyers Zone via het menu bovenaan, dan wordt dat in hetzelfde scherm geopend. Ga je echter van de fp naar het forum via datzelfde menu, dan krijg je GoT in een nieuw venster.
Pagina: 1