Hoe ga je dan naar de FP vanuit GoT? Als ik hier op Tweakers.net klik in het menu bovenaan, dan opent dat netjes een nieuwe pagina hoor.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Die opent bij mij in hetzelfde venster
en da's fijn.
Andersom opent ie wel nieuw.
Is in IE en in Firefox.
Dus naar tweakers: linkje bovenaan
Naar Got: Community, Gathering of Tweakers
Andersom opent ie wel nieuw.
Is in IE en in Firefox.
Dus naar tweakers: linkje bovenaan
Naar Got: Community, Gathering of Tweakers
Misschien omdat got een onderdeel is van tweakers.net, maar tweakers.net geen onderdeel van got?
</raadmodus>
</raadmodus>
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Neuh, de nieuwe layout is toch ook om maar aan te tonen hoe geïntegreerd het allemaal issamo-arne schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:24:
Misschien omdat got een onderdeel is van tweakers.net, maar tweakers.net geen onderdeel van got?
</raadmodus>
Ik heb het even gecheckt, en het zit in je voorkeuren hier op GoT. Als je "Open externe links in nieuw venster?" aanzet, dan opent de FP in een nieuw venster. Staat het uit, dan opent het in hetzelfde.
Of er zo'n optie ook voor de FP is, dat weet ik niet. Ik waag het echter te betwijfelen.
Of er zo'n optie ook voor de FP is, dat weet ik niet. Ik waag het echter te betwijfelen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met groentje ^^^-NMe- schreef op maandag 04 april 2005 @ 01:28:
Ik heb het even gecheckt, en het zit in je voorkeuren hier op GoT. Als je "Open externe links in nieuw venster?" aanzet, dan opent de FP in een nieuw venster. Staat het uit, dan opent het in hetzelfde.
Sites die buiten het domein van tweakers.net/* vallen worden in een nieuw venster geopend. Ga je dus bijvoorbeeld van de frontpage naar Buyers Zone via het menu bovenaan, dan wordt dat in hetzelfde scherm geopend. Ga je echter van de fp naar het forum via datzelfde menu, dan krijg je GoT in een nieuw venster.Of er zo'n optie ook voor de FP is, dat weet ik niet. Ik waag het echter te betwijfelen.
Pagina: 1