Mensen,
Ik weet me even geen raad meer!!
Mijn pc liep net vast en ik heb hem dus maar even met de reset-knop opnieuw aangezet...
Maar toen ik Windows inkwam (ik heb XP Pro) deed helemaal NIETS het meer!!
- Op 1 of andere manier doet geen 1 "exe" het meer...
* Op dit moment ben ik bezig op mijn "gast-account", die ik gelukkig een tijdje geleden heb aangemaakt (voor als er bezoek ofzo komt, dat die dan toch gewoon kunnen computeren zonder in mijn gegevens te komen)...
Mijn eigen account werkt dus helemaal niet meer, alleen de gast-account werkt nog!!
Nou wilde ik een systeemherstel doen vanuit de gast-account, maar die heeft helaas de rechten niet om dit te doen.
-------------------------------
Mijn 2e optie is een reboot in de veilige modus en vanuit daar een systeemherstel te doen.
Alleen kom ik ook de veilige modus niet in!!
Als ik reboot en ik druk op F8, krijg ik alleen maar een klein schermpje met de volgende opties:
- booten vanaf Floppy
- booten vanaf Harddisk
- booten vanaf cd-rom
# Kan iemand mij aub helpen met dit probleem??
(ik weet me echt geen raad meer)
Ik weet me even geen raad meer!!
Mijn pc liep net vast en ik heb hem dus maar even met de reset-knop opnieuw aangezet...
Maar toen ik Windows inkwam (ik heb XP Pro) deed helemaal NIETS het meer!!
- Op 1 of andere manier doet geen 1 "exe" het meer...
* Op dit moment ben ik bezig op mijn "gast-account", die ik gelukkig een tijdje geleden heb aangemaakt (voor als er bezoek ofzo komt, dat die dan toch gewoon kunnen computeren zonder in mijn gegevens te komen)...
Mijn eigen account werkt dus helemaal niet meer, alleen de gast-account werkt nog!!
Nou wilde ik een systeemherstel doen vanuit de gast-account, maar die heeft helaas de rechten niet om dit te doen.
-------------------------------
Mijn 2e optie is een reboot in de veilige modus en vanuit daar een systeemherstel te doen.
Alleen kom ik ook de veilige modus niet in!!
Als ik reboot en ik druk op F8, krijg ik alleen maar een klein schermpje met de volgende opties:
- booten vanaf Floppy
- booten vanaf Harddisk
- booten vanaf cd-rom
# Kan iemand mij aub helpen met dit probleem??
(ik weet me echt geen raad meer)