Ik heb al flink veel gelezen over deze drie spelers op tweakers (topics, reviews, guide) en op andere sites, maar ik kan maar niet kiezen 
Hoe zwaar ik overal aan til:
Geluidskwaliteit: 10
Batterijduur: 6
Afmetingen: 6
Gewicht: 4
Snelheid (opstarten/nummers wisselen): 8
Snelheid (datatransfer): 4
Gebruiksgemak/compitabiliteit met PC: 9
Prijs: 8
Voice recorder: 6
Plaatjes kunnen kijken: 0
USB-host functionaliteit: 4
Display: 6
Schokbestendigheid: 6
Krasbestendigheid: 5
Nog meer factoren op aanvraag
- De twee iRivers zijn even duur, maar hebben zeer verschillende features. Voor zover ik kan zien, is de H320 op alle fronten beter dan zijn voorganger. De 120 valt dus af? Of zie ik iets over het hoofd?
- Ik vind het erg klote dat de Zen Touch niet zonder software vol te gooien is (ik maak graag back-ups van mn cd's via computers van vrienden
). Is het terecht dat ik dit vervelend vind of is het in praktijk niet zo heel vervelend?
- Ik ben (nu al een paar maanden
) van plan te gaan hardlopen... het zou erg fijn zijn als ik de speler dan gewoon in mn zak kon doen.
- De meeste extra features zal ik niet gebruiken: line-in recorder, foto's bekijken, usb host, playlists-on-the-go etc. heb ik eigenlijk niet nodig. Voice recording vind ik dan weer wel handig, maar ook dat is niet écht nodig.
- Ik las ergens nog iets over het niet kunnen vervangen van de accu (ik meen bij de touch). Is dat een wezenlijk probleem?
Tot zover deze veel te veeleisende topicstart; eeuwig dank voor eenieder die mij kan voorzien van een goed advies of nuttige persoonlijke ervaringen.
Hoe zwaar ik overal aan til:
Geluidskwaliteit: 10
Batterijduur: 6
Afmetingen: 6
Gewicht: 4
Snelheid (opstarten/nummers wisselen): 8
Snelheid (datatransfer): 4
Gebruiksgemak/compitabiliteit met PC: 9
Prijs: 8
Voice recorder: 6
Plaatjes kunnen kijken: 0
USB-host functionaliteit: 4
Display: 6
Schokbestendigheid: 6
Krasbestendigheid: 5
Nog meer factoren op aanvraag
- De twee iRivers zijn even duur, maar hebben zeer verschillende features. Voor zover ik kan zien, is de H320 op alle fronten beter dan zijn voorganger. De 120 valt dus af? Of zie ik iets over het hoofd?
- Ik vind het erg klote dat de Zen Touch niet zonder software vol te gooien is (ik maak graag back-ups van mn cd's via computers van vrienden
- Ik ben (nu al een paar maanden
- De meeste extra features zal ik niet gebruiken: line-in recorder, foto's bekijken, usb host, playlists-on-the-go etc. heb ik eigenlijk niet nodig. Voice recording vind ik dan weer wel handig, maar ook dat is niet écht nodig.
- Ik las ergens nog iets over het niet kunnen vervangen van de accu (ik meen bij de touch). Is dat een wezenlijk probleem?
Tot zover deze veel te veeleisende topicstart; eeuwig dank voor eenieder die mij kan voorzien van een goed advies of nuttige persoonlijke ervaringen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bozozo op 03-04-2005 23:34 ]