ik heb dus ergens in een duister hoekje mijn Digipass van de Rabobank weer gevonden en direct geprobeerd op telebankieren, maar helaas, ik moet gebruik maken van de huidige Random Reader 
omdat de "0" amper werkte heb ik dat ding open gemaakt en de connecten schoongemaakt, waarbij helaas allebei de knoopcellen er uit moesten (een voor power en een voor de ram inhoud) en na het in elkaar zetten dat ding dus braindead is geworden (was was te verwachten
(en daarom niet toen schoongemaakt))
maargoed, dat ding heeft ook een IR poort waardoor dat ding geprogged word?
als ik er een afstandsbediening er voor hou en em aan zet, krijg ik een "XFER ERROR"

Als ik hem gewoon aanzet komt er "V5.1" op het display en op de cijfers/x/-/+ druk komt er 01-0F op het display?

iemand ideeën?
omdat de "0" amper werkte heb ik dat ding open gemaakt en de connecten schoongemaakt, waarbij helaas allebei de knoopcellen er uit moesten (een voor power en een voor de ram inhoud) en na het in elkaar zetten dat ding dus braindead is geworden (was was te verwachten
maargoed, dat ding heeft ook een IR poort waardoor dat ding geprogged word?
als ik er een afstandsbediening er voor hou en em aan zet, krijg ik een "XFER ERROR"

Als ik hem gewoon aanzet komt er "V5.1" op het display en op de cijfers/x/-/+ druk komt er 01-0F op het display?

iemand ideeën?
edit:
Random Reader (huidige)

digipass (oud, verlopen)

voor degene die niet weten waar ik het over heb
Random Reader (huidige)

digipass (oud, verlopen)

voor degene die niet weten waar ik het over heb
[ Voor 24% gewijzigd door ThaHandy op 03-04-2005 23:32 ]