Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
ARME AOW’er
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ja da heb ik, bewaard hij dat dus dan ook gewoon op de D schijf ergens? Ik neem aan dat je dat zo weer kunt weggooien met het programma zelf? (zo goed ken ik norton antivirus namelijk niet, gebruik het alleen voor de scans)StuiTeR schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:23:
draai je toevallig norton anti virus ? dan zal het wel je protected recycle bin zijn waar alles netjes in bewaard wordt
nee sorry, maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat deze erin zou staanGuardian Angel schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:24:
Geregistreerd half 2002 en dan nog niet weten dat veel antwoorden in de FAQ staan?
shift-delete..
sorry, niet gedaan (wist btw niet dat dat ertussen stond anders had ik dat wel gedaan..)Spider.007 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:25:
Je hebt deze uiteraard al eens doorgelezen: OM FAQ / Beleid
Het idee achter FAQ's is dat je pas weet wat erin staat nadat je gekeken hebt. Als iedereen al zou weten wat er in staat waren ze overbodigAwkwarding schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:41:
sorry, niet gedaan (wist btw niet dat dat ertussen stond anders had ik dat wel gedaan..)
Maar er staat afaik een mooi stukje over Norton in ja
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Duidelijke demonstratie waarom ik vind dat dat gedeelte dus NRA* moet heten.Awkwarding schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:41:
[...]
sorry, niet gedaan (wist btw niet dat dat ertussen stond anders had ik dat wel gedaan..)
*Never Read Answers
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
ik zal ff de FAQ doorlezen, mocht mijn probleem dan nog niet opgelost zijn dan kick/reply ik dit topic wel ffSpider.007 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:43:
Is je probleem opgelost met de antwoorden die reeds in de FAQ stonden; of heb je daadwerkelijk een probleem wat nog nooit voorbij is gekomen op GoT?
(want via unerase zie ik zo gauw niet hoe je ze dan moet verwijderen)