Verdwene schijfruimte?

Pagina: 1
Acties:

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik heb een raar probleem
wanneer ik van mijn D schijf (weet niet of dit ook bij de andere stations is) een groot bestand eraf gooi, bijvoorbeeld iets van 1gig, dan verdwijnt het bestand wel, maar er komt geen ruimte vrij? En dit is al een aantal keren voorgekomen..

Heb ook al een keer opnieuw windows (2k) erop gezet maar ik had het vandaag weer..

weet iemand misschien waar dat aan ligt? en wat ik er aan kan doen..

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

draai je toevallig norton anti virus ? dan zal het wel je protected recycle bin zijn waar alles netjes in bewaard wordt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geregistreerd half 2002 en dan nog niet weten dat veel antwoorden in de FAQ staan?

ARME AOW’er

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Leeg je Prullenbak eens ;).

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt deze uiteraard al eens doorgelezen: OM FAQ / Beleid :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Awkwarding
StuiTeR schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:23:
draai je toevallig norton anti virus ? dan zal het wel je protected recycle bin zijn waar alles netjes in bewaard wordt
ja da heb ik, bewaard hij dat dus dan ook gewoon op de D schijf ergens? Ik neem aan dat je dat zo weer kunt weggooien met het programma zelf? (zo goed ken ik norton antivirus namelijk niet, gebruik het alleen voor de scans)
Guardian Angel schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:24:
Geregistreerd half 2002 en dan nog niet weten dat veel antwoorden in de FAQ staan?
nee sorry, maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat deze erin zou staan
shift-delete..
Spider.007 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:25:
Je hebt deze uiteraard al eens doorgelezen: OM FAQ / Beleid :?
sorry, niet gedaan (wist btw niet dat dat ertussen stond anders had ik dat wel gedaan..)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:46
Awkwarding schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:41:
sorry, niet gedaan (wist btw niet dat dat ertussen stond anders had ik dat wel gedaan..)
Het idee achter FAQ's is dat je pas weet wat erin staat nadat je gekeken hebt. Als iedereen al zou weten wat er in staat waren ze overbodig :+

Maar er staat afaik een mooi stukje over Norton in ja :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is je probleem opgelost met de antwoorden die reeds in de FAQ stonden; of heb je daadwerkelijk een probleem wat nog nooit voorbij is gekomen op GoT? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Awkwarding schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:41:
[...]
Duidelijke demonstratie waarom ik vind dat dat gedeelte dus NRA* moet heten.

*Never Read Answers

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Awkwarding
Spider.007 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:43:
Is je probleem opgelost met de antwoorden die reeds in de FAQ stonden; of heb je daadwerkelijk een probleem wat nog nooit voorbij is gekomen op GoT? :)
ik zal ff de FAQ doorlezen, mocht mijn probleem dan nog niet opgelost zijn dan kick/reply ik dit topic wel ff

• Awkwarding
ik heb de FAQ bekeken maar er staat niet bij hoe je ze dan voorgoed kunt verwijderen. Hoe kun je die bestanden van Norton Protected Recycle Bin dan verwijderen? Moet dat via UnErase (advanced tools > unerase) of moet dat op een andere manier?
(want via unerase zie ik zo gauw niet hoe je ze dan moet verwijderen)

• eXcyle
  • Laatst online: 20-08 20:16
Rechtermuisknop op je prullenbak , en als het goed is staat daar dan "Empty Norton protected Recycle bin"

• Awkwarding
ja ik zie nu hoe je bestanden kunt verwijderen uit Recycle Bin. Maar waar laat hij dan bestanden die je verplaatst (knippen/plakken) hebt. Want ik heb vanmiddag een bestand van ruim 4 gig verplaatst van schijf D naar een externe hdd, maar de schijfruimte nam niks toe. En in de recycle bin staat wel een bestand met dezelfde naam en originele lokatie. Maar het bestandsgrootte klopt niet. Het bestand is ruim 4 gig groot maar in die recycle bin geeft hij maar 369MB weer. Wat is er dan met de rest van de ruimte gebeurd?

Pagina: 1