"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
wanneer weet ik niet, maar wel nieuwe mobo's nodig ja
Verwijderd
DDR ram modules komen op de markt als de moederborden hiervoor op de markt komen. De chipset van het moederbord moet DDR ram ondersteunen en volgens mij heeft DDR ook een andere pin layout(het gebruikt minder stroom 2.5 tegen 3.3 van gewone ram)dus het slot is ook iets anders ik dacht 188 pins tegen 164 van SDRAM. De volgende chipsetmakers zullen met DDR ram ondersteunende borden:
ALi: zij komen in mei met een Socket A chipset die DDR ram ondersteund.
VIA: komt met DDR ram chipset voor de Athlon (slot en socket) en de Coppermines.
AMD komt met de AMD 760 chipset in Q3 deze zal ook slot en socket ondersteunen. Ook de verder doorontwikkelde AMD 770 chipset(dual versie) zal DDR ondersteunen.
Intel: Hun eerste DDR ram chipset zal zijn voor de Foster(de server versie van de willamette).
Dat was het wel zo'n beetje.
ThaVinny
ALi: zij komen in mei met een Socket A chipset die DDR ram ondersteund.
VIA: komt met DDR ram chipset voor de Athlon (slot en socket) en de Coppermines.
AMD komt met de AMD 760 chipset in Q3 deze zal ook slot en socket ondersteunen. Ook de verder doorontwikkelde AMD 770 chipset(dual versie) zal DDR ondersteunen.
Intel: Hun eerste DDR ram chipset zal zijn voor de Foster(de server versie van de willamette).
Dat was het wel zo'n beetje.
ThaVinny