Toon posts:

[XP] Stuurprogramma bijwerken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik in onderstaand systeem:

Asus K8N
AMD Athlon 64 3500+
Ati all in wonder 9800se
2x 512mb ddr/400
200gb hd
dvd/rw
dvd-rom

het moederbord vervangen, omdat de computer op willekeurige momenten vastliep.
Alvorens dat te doen heb ik alle stuurprogramma's verwijderd om te voorkomen dat ik Windows XP (home edition) opnieuw moest installeren.
Het nieuwe moederbord is een MSI K8T Neo 2.

Ik heb even alle hardware opnieuw kunnen installeren, toen leek alles in orde. Totdat ik een usb-muis probeerde aan te sluiten om de usb-poorten te testen. Sindsdien bleek te pc geen nieuwe hardware meer te installeren. Het apparaat wordt wel met een uitroepteken weergegeven bij apparaatbeheer(usb invoer apparaat).

Als ik dan het stuurprogramma probeer bij te werken, gebeurt er niets. Zelfs geen foutmelding o.i.d.
Wanneer ik dit bij een willekeurig ander apparaat probeer, is het effect precies hetzelfde: er gebeurt helemaal niets. De andere functies (Uitschakelen / Installatie ongedaan maken / etc.) reageren wel.

In de veilige modus gebeurt precies hetzelfde. De plug&play en verwante services zijn gewoon gestart.

Kent iemand dit probleem en een oplossing hiervoor?

Verwijderd

Topicstarter
*schop* !

Verwijderd

Misschien moet je even je USB-controllers en dergelijke van je systeem verwijderen (in Device Manager), vervolgens opnieuw starten en drivers hiervoor opnieuw installeren.

en kicken binnen 24 uur willen ze hier liever niet :)