Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb net een apacer sd-flash kaart gekocht voor een mio 168 pocket pc van 512 mb.
Hij wordt wel herkend door het apparaat, echter ik kan er niets opzetten. via active sync van Microsoft blijft hij maar doorgaan zonder dat er iets gebeurt. Als ik de kaart gebruik door hem in eencard reader te stoppen kan ik er wel gegeevns opzetten, als ik hem in mijn pda doe dan loopt de pda vast(als ik met tom tom maps wil verwisselen bv..)

heeft iemand hier een oplossing voor, anders is het zon zonde van mn geld!!

groeten

Chris

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien kun je hem een keer helemaal leeg maken in de cardreader en dan formatteren in de pda.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem geformateerd in windows zelf, de pda blijft gewoon steeds vastzitten als ik nieuwe maps load, of de kaart bekijk in de pda verkenner...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:04:
ik heb hem geformateerd in windows zelf
Dat kan nu juist het probleem zijn. Sommige pda's kunnen niet goed overweg met een geheugenkaart die in een ander apparaat is geformatteerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
aha!

ik heb gekeken in mijn pda, echter er is geen formateer optie in te vinden (mitac mio 168).

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik heb een 1GB kaart van apacer die van tijd tot tijd geheel niet herkent wordt in windows en de pda (asus a716), daarnaast heb ik al jaren een 64mb kaartje van sandisk en nu ook een 1GB CF kaartje van Kingston. De laatste 2 hebben me nog nooit problemen gegeven terwijl de apacer kaart het vaker niet dan wel doet

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad ook al verhalen gehoord over falende apacers..
Zal ik maar naar de winkel gaan om hem om te ruilen...

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

Ondersteunt een mio wel sd-kaarten van 512 MB? Controller enzo zit bij sd dingen niet op de kaart maar in de pda waardoor je met een ouder pda niet nieuwe grote kaartjes kan lezen. Dit itt compactflash met wel controller op kaart zodat je fijn 2 gig in je 4 jaar oude cassiopeia kan duwen... :)

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11 12:16
Dat heb ik ook gehad met mijn camera, ik had hem geformatteerd in mijn pc op FAT32, in mijn camera gaf hij een error, daarna had ik hem geformatteerd op gewoon FAT, toen deed hij het wel.
Probeer hem dus een op Fat 16 te formatteren

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 08:26
Ik ben in bezit van 1GB high speed van Apacer. Werkt perfect. Format onder Windows XP met Fat32. (owja, vorige week had ik 512 MB SD van Apacer)

Ik heb een Ipaq 1940 en dit ding werkt super.

TIP! Als je de kaart niet werkt. Gewoon terug gaan naar de winkel. Het is namelijk gewoon dat jij er van uitgaat dat het werkt. Geld terug kan moeilijk worden na 8 dagen, maar een waardebon moet geen probleem zijn. Ik had eens een Belkin blauwtant. Dat ding had rotdrivers. Terugbrengen was geen probleem, geruilt voor inktcardridges(van die neppe Pelikans)

OWJA ik gebruik Tomtom regelmatig. Ook map change en werkt goed met V3.01 van Tomtom navigator for ppc.

[ Voor 14% gewijzigd door Sharkys op 04-04-2005 00:37 ]

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 08:12
Het kan ook heel erg goed liggen aan tomtom heb ik ook gehad met mijn kaart. Als ik dan idd map wilde verwisselen hield hij het voor gezien. Vervolgens fijn Dane elec kaartje aangeschaft en geen probleem meer. Ik zou het meer in de software hoek zoeken dan in hardware, probeer eens een kaartje te lenen van een maat ofzo. Kan ook zijn dat je PDA het gewoon niet vreet hoor kaartjes op flash

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe gekocht en deze werkt perfekt! (sandisk, 512 mb)

Mij advies dan ook: koop géén Apacer wanneer je een Mio 168 hebt!

ps Foto Kral was zo aardig om te zeggen dat ik mijn oude kaart niet kan ruilen aangezien de verpakking open was gemaakt... iemand een apacer 512 mb sd kaart???

groeten

Chris

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:58:
ps Foto Kral was zo aardig om te zeggen dat ik mijn oude kaart niet kan ruilen aangezien de verpakking open was gemaakt...
Lekkere lui, hoe had je er volgens hun dan achter moeten komen dat het ding het niet doet?
Je maakt toch altijd de verpakking open om hem uberhaupt te kunnen proberen. :?

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Pagina: 1