http://www.thirdheight.com/support/downloads.html
VIA EPIA M Mainboard
BIOS BIOS 10B (12/17/2002) i010010b.bin (257KB) Enabled "CRT+TV" option in BIOS setup menu
BIOS BIOS 109 (11/28/2002) i0100109.bin (257KB) Initial release
probeer hier eens wat uit
en waarom wil je een oude bios installeren, terwijl nieuwere biossen vaak beter zijn
VIA EPIA M Mainboard
BIOS BIOS 10B (12/17/2002) i010010b.bin (257KB) Enabled "CRT+TV" option in BIOS setup menu
BIOS BIOS 109 (11/28/2002) i0100109.bin (257KB) Initial release
probeer hier eens wat uit
en waarom wil je een oude bios installeren, terwijl nieuwere biossen vaak beter zijn
Wauw, een sig!
omdat met de 1.16 versie de vga nie meer werkt
opnieuw met de eerste bios. en werk weer super!!!
was ff zweten. maar ben er weer uit.
hij kan dicht
opnieuw met de eerste bios. en werk weer super!!!
was ff zweten. maar ben er weer uit.
hij kan dicht
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 20:34 ]
Ik heb hetzelfde probleem met een m100000 VIA.
Zelfde bios erop gezet, geen beeld meer.
Als ik het geheugen er uit haal piept hij wel.
Ik had bios erop gezet om zo problemen met videokaart drivers in windows op te lossen.
Ik heb de originele bios gesaved (en ik heb ook de biosen van die website gehaald), maar ik krijg er met geen mogelijkheid die oude bios in.
Ik heb een bootdisk gemaakt met een autoexec.bat die automatisch een oudere bios er in zou moeten flashen, maar hij gaat de disk niet lezen.
Hoe heb jij je oude bios er terug in gezet? Misschien kan ik de tv-out proberen. Maar ik denk dat hij dat ook niet doet, want hij de numlock toets registreert hij ook niet. Ik denk dus dat hij niet helemaal corrupt is de bios, maar wel voor een groot gedeelte.
Zelfde bios erop gezet, geen beeld meer.
Als ik het geheugen er uit haal piept hij wel.
Ik had bios erop gezet om zo problemen met videokaart drivers in windows op te lossen.
Ik heb de originele bios gesaved (en ik heb ook de biosen van die website gehaald), maar ik krijg er met geen mogelijkheid die oude bios in.
Ik heb een bootdisk gemaakt met een autoexec.bat die automatisch een oudere bios er in zou moeten flashen, maar hij gaat de disk niet lezen.
Hoe heb jij je oude bios er terug in gezet? Misschien kan ik de tv-out proberen. Maar ik denk dat hij dat ook niet doet, want hij de numlock toets registreert hij ook niet. Ik denk dus dat hij niet helemaal corrupt is de bios, maar wel voor een groot gedeelte.
het raare is dat hij het af en toe nog wel doet,
het is me gelukt om de oude bios er weer op te zetten maar dan..
bios baterij er uit, half uurtje wachten. beeld. winxp geinstaleert.
rebook
geen vga meer, maar windows start gewoon op.. aagggghhh
het is me gelukt om de oude bios er weer op te zetten maar dan..
bios baterij er uit, half uurtje wachten. beeld. winxp geinstaleert.
rebook
geen vga meer, maar windows start gewoon op.. aagggghhh