Gisteren avond heb ik nog gewoon tv kunnen kijken zonder problemen en sinds vandaag hebben alle 5 de tv's in huis sneeuw door het beeld (soms met en soms zonder kleur). Hoe kan dit zo maar ineens gebeuren, maar nog belangrijker hoe los ik het weer op?
Gebruik je een versterker? Het kan zijn dat die kapot is, waardoor je signaal verzwakt is.
Als ik jou was zou ik 1 tv direct aansluiten op de kabel die je huis binnenkomt. Is je beeld slecht, dan zit daar het probleem.
Als ik jou was zou ik 1 tv direct aansluiten op de kabel die je huis binnenkomt. Is je beeld slecht, dan zit daar het probleem.
Mjah sorry hoor, maar dit is zo duidelijk als wat:
- er is een probleem met de kwaliteit van het signaal dat je huis binnen komt
- er is een probleem met je bekabeling, daar is iets fout gegaan, er is een storing met je kabels
- alle 5 de TV's zijn ineens stuk gegaan. (gechargeerd)
Controleer de kwaliteit van je inkomende sigmaal door even een tv rechtstreeks op de 1e wandcontactdoos aan te sluiten, is dat slecht dan bel je de kabelmaatschappij. Is dat goed dan check je je bekabeling systematisch.
Dit is gewoon een kwestie van logisch nadenken en uitsluiten waar het probleem zit...
- er is een probleem met de kwaliteit van het signaal dat je huis binnen komt
- er is een probleem met je bekabeling, daar is iets fout gegaan, er is een storing met je kabels
- alle 5 de TV's zijn ineens stuk gegaan. (gechargeerd)
Controleer de kwaliteit van je inkomende sigmaal door even een tv rechtstreeks op de 1e wandcontactdoos aan te sluiten, is dat slecht dan bel je de kabelmaatschappij. Is dat goed dan check je je bekabeling systematisch.
Dit is gewoon een kwestie van logisch nadenken en uitsluiten waar het probleem zit...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()