om verder te gaan met Emule Plus reageert veel trager dan normaal :
- Het updaten van de drivers voor unreal was niet nodig, de RAM was het probleem.
- En hoezo dubbelposten??
En nog iets, windows staat er net een weekje op, heb nog lang niet alle progjes geinstalleerd die ik normaal gebruik, meeste wel: en die geven geen conflicten of zo waar emule last van heeft, dus windows is voor de verandering (denk ik) NIET de oorzaak, tenzij het SP2 is....
EDIT, laat maar zitten, heb oorzaak al gevonden. Het blijkt de film The incredibles te zijn. Die had per bestand (7 rar bestanden) meer dan 100 bronnen. Nu die film weg is, reageert emule veel beter.
Maar in totaal waren het maar 19 bestanden die ik aan het downloaden was.
heb wel eens gehad dat ik meer dan 60 bestanden aan het downloaden was, en toen reageerde emule nog goed! Waarom deze film ervoor zorgde dat emule zo traag werd weet ik niet.... maar ja
- Ik heb GEEN antwoord voor het emule probleem gekregen,Spider.007 schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:06:
Volgens mij heb je daar weldegelijk antwoord gekregen: [rml]Terr in "[ Unreal Tournament: GOTY] Demo loopt vas..."[/rml]
Verder wordt dubbelposten niet echt gewaardeerdVerder is dit een lastig door ons op te lossen probleem; ik stel voor dat je zelf met behulp van regmon en filemon eens even gaat kijken wat je systeem dan precies aan het doen is als eMule voor jouw gevoel traag is. Het verwijderen van alle software en opnieuw beginnen kan ook een goed begin zijn
Zoek eens naar logfiles of bekijk je eventlogs
oh, en groeten mag je ook achterwegen laten op GoT
- Het updaten van de drivers voor unreal was niet nodig, de RAM was het probleem.
- En hoezo dubbelposten??
En nog iets, windows staat er net een weekje op, heb nog lang niet alle progjes geinstalleerd die ik normaal gebruik, meeste wel: en die geven geen conflicten of zo waar emule last van heeft, dus windows is voor de verandering (denk ik) NIET de oorzaak, tenzij het SP2 is....
EDIT, laat maar zitten, heb oorzaak al gevonden. Het blijkt de film The incredibles te zijn. Die had per bestand (7 rar bestanden) meer dan 100 bronnen. Nu die film weg is, reageert emule veel beter.
Maar in totaal waren het maar 19 bestanden die ik aan het downloaden was.
heb wel eens gehad dat ik meer dan 60 bestanden aan het downloaden was, en toen reageerde emule nog goed! Waarom deze film ervoor zorgde dat emule zo traag werd weet ik niet.... maar ja
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 03-04-2005 19:42 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde