what is your major malfunction???
laat dan maar eens zien hoe het echt moet..Op dinsdag 09 januari 2001 16:02 schreef zanac het volgende:
wat staat ie donker bij jou man
da's nix
Verwijderd
Ik kan in zijn been schieten wat ik wil. maar eraf ho maar.
Hij komt telkens hetzelfde terecht.
En ik heb toch echt full-blood aanstaan
edit:
niet ech tbloederig maar wel grappig
sniper rules in SOF
evenals de 26 hitzones
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
een sniper is voor mietjes..Op dinsdag 09 januari 2001 16:42 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
www.geocities.com/the_thieving_magpie/sof
ps..je schiet ze wel vaak in de kloten zeg...
ja maar daar heb ik geen screenies vanOp dinsdag 09 januari 2001 16:45 schreef It-er het volgende:
[..]
een sniper is voor mietjes..dat kan toch veeeeel bloederiger?
dan zou ik weer ff moeten installeren
een shotgun (nummertje 4) helpt soms wel eens...Op dinsdag 09 januari 2001 16:38 schreef jordyb het volgende:
Nou, zo bloedrig krijg ik eht niet hiero.
of die microwave gun, zodat ze in de fik vliegenOp dinsdag 09 januari 2001 16:51 schreef It-er het volgende:
[..]
een shotgun (nummertje 4) helpt soms wel eens...
microwave? je bedoelt dat shock-rifle-dinges-apparaat? wanneer je met alternate-fire op zo'n ventje schiet explodeert tie...echt wel vet...Op dinsdag 09 januari 2001 16:56 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
of die microwave gun, zodat ze in de fik vliegen
ik hoor mijn naamOp dinsdag 09 januari 2001 16:58 schreef It-er het volgende:
[..]
microwave? je bedoelt dat shock-rifle-dinges-apparaat? wanneer je met alternate-fire op zo'n ventje schiet explodeert tie...echt wel vet...
PSN: Houtvlot
iemand trouwens een screenshot van een shotgun waarmee geschoten wordt? (ik beweer dat er witte ballen uitkomen, een fanatiek sof speler het tegendeel)

dit is wat ik met bloederig bedoel..
Verwijderd
ik ga wel ff q3 pics bouwen
ff kijken, ik heb geen (werkende) sof
nou ja
i will c
zeeeeeer toepasselijk... :D!
Mes erbij dat gaat een stuk handiger en een beetje mikken waar je snijdtOp dinsdag 09 januari 2001 16:38 schreef jordyb het volgende:
Nou, zo bloedrig krijg ik eht niet hiero.
Hee buurman!! Jij ook al?

maar wel bloed..
owja, let niet op die hostages, dat zijn Bender-models.. ik had dat type model in de beta's op alle players en hostages, maar vanwege misbruik door cheaters (voodoomodels enzo) is de mogelijkheid voor eigen models eruit gehaald.. (behalve voor hostages)
Die-hard Brexiteer
Volgens mij ben je zelf ook een cheater:rOp dinsdag 09 januari 2001 22:39 schreef Freak_NL het volgende:
CS is wat vaag met z'n bloed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wel bloed..![]()
owja, let niet op die hostages, dat zijn Bender-models.. ik had dat type model in de beta's op alle players en hostages, maar vanwege misbruik door cheaters (voodoomodels enzo) is de mogelijkheid voor eigen models eruit gehaald.. (behalve voor hostages)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik denk dat je doelt op de "cs-proffesionals" "add-on"..
Nou kom op met die screenshots, in Quake 3 kun je er ook wel een zooitje van maken qua lichaamsdelen!!
[edit] de "Bender-models" waren/zijn een serie models waarmee je je standaard set mee kon vervangen. Ze zijn gebaseerd op de karakters uit de GEWELDIGE cartoons door [mocl]Bender (te vinden op www.counter-strike.de). Binnen de CS-community waren ze allom geaccepteerd en veel mensen gebruikten ze voor de lol (ik ook, je lacht je dood), helaas zijn er altijd mensen die het voor anderen moeten verzieken (cheaters), iets wat helaas in elke on-line community voorkomt. Zoals de "voodoomodels", playermodels vervangen door models met op elke as (x, y, z) een 5 meter lange "spike", waar door je door simpel in de lijn te gaan staan met je AWP, je zo een headshot had, door muren en alles heen...
[/end dit? :)]
ik had meer screenshots van spelletjes in gedachte...
Mijn god, wat heeft die vent gedaan? De loop van z'n shotgun gecontroleerd? :r:r
http://www.halflife.net/counter-strike/sprites/misc/index.html
Decal pack moet je hebben.Bloedy shit in CS.
Hier rechtstreekse url:
ftp://ftp.3dportal.net/pub/halflife/counter-strike/sprites/misc/decalspack.zip
Thy will see the light...
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ten eerste denk ik niet dat je een foto van je laat nemen als je er zo aan toe bent.
Ten tweede, als je er zo aan toe bent zit je niet relaxed te wachten op de dokter. Maar word je met spoed opgenomen op de IC.
Nu ik het plaatje beter bekijk (achtergrond enzo) is dit wel in een ziekenhuis genomen.
Hmz........
Zeer pijnlijk iig (en misselijkmakend) (voel mijn maag al
Verwijderd
zo relaxed ziet ie er niet uit! en wat wou die doen van die foto? hij kan nix zeggen man!Op vrijdag 12 januari 2001 14:21 schreef Glorix Jim het volgende:
Ehm, ik denk dat het 2e plaatje nep is.
Ten eerste denk ik niet dat je een foto van je laat nemen als je er zo aan toe bent.
Ten tweede, als je er zo aan toe bent zit je niet relaxed te wachten op de dokter. Maar word je met spoed opgenomen op de IC.
Nu ik het plaatje beter bekijk (achtergrond enzo) is dit wel in een ziekenhuis genomen.
Hmz........
Zeer pijnlijk iig (en misselijkmakend) (voel mijn maag al)
Verwijderd
van portalofdeath. Deze sites hebben alleen
maar dit soort plaatjes op hun sites staan.
Ziektes, ongelukken, death of 2pac... Dat
soort spul. Ik heb twee verhalen over die man gehoord. Eerste is zoals al eerder gezegd een motor ongeluk en het tweede had
met vuurwerk te maken. Ik hou het op het eerste.
Staat er ook onder, ik keek ff niet scherp uit mijn ogen. Ik weer niet of jullie wel
eens op die site geweest maar die is om te
Verwijderd
wel aan het werk zijn. Spelletjes spelen gaat nu eenmaal niet zo makkelijk in de baas
zijn tijd!
Het is nu 14:24 hier en als je dus nog ff wat uurtjes wacht zullen er wel wat meer gasten gorigheid posten hier! Ik zal vanavond
ff wat Quake zooi posten!
Verwijderd
Maar de meeste zullen toch wel werken. Hoe
kunnen ze anders al die computers betalen??
Ik hoop ook dat er wat meer pics komen!! Deze
post is, als er wat meer pics komen, een stuk
interessanter dan de zoveelste "post hier je
cpu speed en temp"!! Vanavond krijg je er van
mij in ieder geval een paar!
Verwijderd
Dit was toch zeker als grapje bedoelt hè? Zo niet dan moet je je toch eens late nakijken..Op vrijdag 12 januari 2001 15:48 schreef ShaiHulud het volgende:
Stelletje gefrustreerde pubers...richt je agressie maar op echte mensen, als je uitgaat of zo
Verwijderd
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z DUH!!! :z:z:z:z:z:zOp vrijdag 12 januari 2001 16:02 schreef It-er het volgende:
[..]
Dit was toch zeker als grapje bedoelt hè? Zo niet dan moet je je toch eens late nakijken..
Verwijderd
Duhh heb je wel gezien wat dr onderaan het plaatje staat?? Juistem... www.rotten.com dus....Op vrijdag 12 januari 2001 14:51 schreef Steps het volgende:
Dat plaatje van die kerel komt hoogst waarschijnlijk van de site rotten.com, of
van portalofdeath. Deze sites hebben alleen
maar dit soort plaatjes op hun sites staan.
En ohja, die vent (zie mn vorige post) schijnt met zn motor te zijn gevallen...
Maar hij kan ook nep zijn (photoshop enzo heh)....
Dan ben je wel een geweldige photoshopperOp vrijdag 12 januari 2001 19:06 schreef Sp1ke het volgende:
Maar hij kan ook nep zijn (photoshop enzo heh)....
Ik wil overigens ff kwijt dat dat soort plaatjes echt NIET kunnen man, kijk de SOF of Quake plaatjes okee....maar echte foto's van rotten kijk je maar op die site. :r:r:r
Ik kan niet iets over vinden in de FAQ maar er staat wel dit:
Ik denk dat dit nog het meest in de buurt komt, vooral dat stukkie ...internetters van 4 tot 400 jaar...Mijn .JPG-dir stroomt over van de lekkere babes, met en zonder kleding. Hoe zit het daarmee?
We zijn niet vies van mooie vrouwen, en topless vinden we ook geen probleem. Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar, en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben, het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie.
Als erg naakte vrouwen niet mogen, zal dit ook wel uit den boze zijn lijkt me...
Verwijderd
1. Ik zei toch niet dat ik em zelf had gemaakt...Op vrijdag 12 januari 2001 19:44 schreef eddepet het volgende:
Dan ben je wel een geweldige photoshopper
Ik denk dat dit nog het meest in de buurt komt, vooral dat stukkie ...internetters van 4 tot 400 jaar...
Als erg naakte vrouwen niet mogen, zal dit ook wel uit den boze zijn lijkt me...
2. Dit was ook maar eenmalig hoor... Ik zette die pics er alleen maar op om te kijken wat voor reacties ik erop kreeg.. en ik ben het er ook zeker(!) mee eens dat zulke plaatjes hier niet thuishoren...
Oproep aan alle andere posters: volg mijn voorbeeld hierin niet op..
Oproep aan webmasters: neem het ff op in je FAQ dat overdreven ranzige plaatjes ook verboden zijn aub....
thnx
Go Sp1key go Sp1key
enne, ik zie ook z'n tong hangen ... eeuw :)en hoe gaat die gozer ooit nog eten zonder kaak ?
Verwijderd
oke dan, eindelijk iemand die het met me eens is..Op vrijdag 12 januari 2001 20:40 schreef eddepet het volgende:
Okee dan:):):):)
Go Sp1key go Sp1key
thnx, hierdoor heb je me net van het randje tot zelfmoord gehaald... ik ben je eeuwig dankbaar.. :+:+:+>:)
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een AWP, een 1-shot-kill sniperOp woensdag 10 januari 2001 11:50 schreef It-er het volgende:
Vet geweer bij dat laatste plaatje.. :P!!
DIE VEEL TE VEEL GEBRUIKT WORDT :(:(:(
Verwijderd
(gathering.tweakers.net/showtopic/120194)Aaargh!!! Ik merk dat mijn dak (weer!) lekt... de huisbaas zorgt er maar niet voor dat het wordt gerepareerd (ontdankt herhaaldelijk vragen).
Verder is mijn wasbak stuk en de muren zijn van papier hier... huis voldoet niet aan de brandveiligheidseisen... enz...
Mag ik nu bijvoorbeeld mijn huur niet betalen om te zorgen dat hij het eindelijk fixt of is dit niet verstandig (lees: verboden, ik wil niet mijn kamer uitgezet worden oid!)...?
Wat kan ik het beste doen!?
Tsja >:)>:)Maar ik vind het zo leuk om "onschuldige" mensen af te schieten he...
Deze is van twee vrienden van me, Tweety en 3s
Het bijbehorende verhaal:
3s ik waren beetje aan het aoe spelen, wij zaten tegenstanders beetje op te naaien, hele tijd dingen lullen tegen ze. Toen werd 3s aangevallen --> dood. Toen bracht ik 50 van mijn 74 paarden (paladins), groep 1 en 2, in stelling en liep op weg naar 3s, groep 3 bleef achter in de base. Toen ik halverwege was, was 3s al dood. En precies op dat moment begon de ander (2x zo vette score als mij) me te attacken. Hij ging me helemaal uitlachen en uitschelden en kwam met 120 man mijn basis binnen (o.a. 10 trebuchets en 20 heavy catapults). Daar stond echter alleen groep 3, die hield redelijk stand maar ging natuurlijk wel dood. Dus die vent z'n trebuchets uitpakken en z'n mannetjes erbij. Hij wilde aan mijn slaven beginnen en begon mij helemaal uit te schelden. Op dat moment kwamen juist mijn groep 1 en 2 terug van 3s =DDDD. dit zorgde dus voor een opmerkelijk gevecht, waarvan hieronder een aardig overzicht van de uitslag is te zien. (ik ben rood =)) Die vent was helemaal in een dip, heeft nix meer gezegd hierna.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.