Heey,
voordat jullie beginnen met: "dit topic hoort hier: eMule opensource eDonkey, deel 12 thuis", ik heb daar gepost, maar geen antwoord gekregen.
Na ja, de titel zegt het al, maar er zijn nogal wat veranderingen geweest sinds emule plus v1i nog goed werkte, dus wie kan mij vertellen wat hiervan de oorzaak is:
- fsb verhoogt van 100/100MHz naar 133/133MHz, zie XP1800+ crasht bij default FSB, maar stabiel bij lagere FSB voor meer info....
- 2x 256MB SDR-RAM vervangen door 1x 512MB DDR-RAM, dit heeft te maken met de verhoogde fsb, zie ook die link voor meer info
- windows xp home vervangen door windows xp pro+sp2(uitgeschakeld)
- Norton Internet security 2003 vervangen door de 2005 versie
Het downloaden met emule gaat wel goed, het programma zelf reageert alleen zo traag. Loopt vast als ares ook lekker download op achtergrond en ik een download wil previewen in ares....
Verder alle andere programma's, en zelfs windows, reageren veel sneller en werken ook beter sinds die fsb verhoging en de vervangen RAM. Vóór al die veranderingen deed emule perfect, dus het moet met die veranderingen te maken hebben.
Wie kan mij vertellen hoe dit op te lossen??
groetjess,
Bart Grefte
AMD Athlon XP 1800+, 1533MHz
512MB DDR-RAM
ECS K7S5A
Windows XP Prof, Corp, met SP2 (uitgeschakeld)
HD1 seagate 40GB
HD2 western digital 160GB
ASUS geforce 4 MX440
voordat jullie beginnen met: "dit topic hoort hier: eMule opensource eDonkey, deel 12 thuis", ik heb daar gepost, maar geen antwoord gekregen.
Na ja, de titel zegt het al, maar er zijn nogal wat veranderingen geweest sinds emule plus v1i nog goed werkte, dus wie kan mij vertellen wat hiervan de oorzaak is:
- fsb verhoogt van 100/100MHz naar 133/133MHz, zie XP1800+ crasht bij default FSB, maar stabiel bij lagere FSB voor meer info....
- 2x 256MB SDR-RAM vervangen door 1x 512MB DDR-RAM, dit heeft te maken met de verhoogde fsb, zie ook die link voor meer info
- windows xp home vervangen door windows xp pro+sp2(uitgeschakeld)
- Norton Internet security 2003 vervangen door de 2005 versie
Het downloaden met emule gaat wel goed, het programma zelf reageert alleen zo traag. Loopt vast als ares ook lekker download op achtergrond en ik een download wil previewen in ares....
Verder alle andere programma's, en zelfs windows, reageren veel sneller en werken ook beter sinds die fsb verhoging en de vervangen RAM. Vóór al die veranderingen deed emule perfect, dus het moet met die veranderingen te maken hebben.
Wie kan mij vertellen hoe dit op te lossen??
groetjess,
Bart Grefte
AMD Athlon XP 1800+, 1533MHz
512MB DDR-RAM
ECS K7S5A
Windows XP Prof, Corp, met SP2 (uitgeschakeld)
HD1 seagate 40GB
HD2 western digital 160GB
ASUS geforce 4 MX440
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 03-04-2005 18:59 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde