Oke, mijn probleem: ik heb een vlak (gemaakt met photoshop, waar wat simpele filters overheen zitten), en dat valk moet ik dus in html krijgen (om het zo maar even te zeggen
). *klik*
Nu kan ik dat vlak dus ook in z'n geheel als achtergrondplaatje inladen, maar dat wil ik niet omdat het vlak resizable moet zijn (dus ook ok andere resoluties er goed uit moet zien, en de lengte moet kunnen variëren). Ik ben al de hele middag aan 't spelen geweest. Ik heb geprobeerd:
Mijn vraag: Hoe zouden jullie dit 'probleem' aanpakken? Ideetjes?
Wat ik dus niet vraag is of iemand die layout voor mij kan slicen, gewoon een plan hoe dit aan te pakken (div gebruiken voor dat, enzo).
Nu kan ik dat vlak dus ook in z'n geheel als achtergrondplaatje inladen, maar dat wil ik niet omdat het vlak resizable moet zijn (dus ook ok andere resoluties er goed uit moet zien, en de lengte moet kunnen variëren). Ik ben al de hele middag aan 't spelen geweest. Ik heb geprobeerd:
- 3 divs in een (left, center, right) voor het balkje (stukje) boven aan
- 3 divs in een voor de content (eentje voor de linker rand, eentje voor de rechter rand en eentje voor het middenvlak)
Mijn vraag: Hoe zouden jullie dit 'probleem' aanpakken? Ideetjes?
Wat ik dus niet vraag is of iemand die layout voor mij kan slicen, gewoon een plan hoe dit aan te pakken (div gebruiken voor dat, enzo).
Hoi!