Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens SL65 software update failed... wat nu??

Pagina: 1
Acties:

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Topicstarter
Tijdens een update van m'n sl65 vloog er een stop uit.... stroom v.d. pc en ja hoor... precies tijdens mijn update van m'n sl65. Het toestel wil niet meer aan... ook na batterij eruit halen en weer terug zetten. Heeft iemand een suggestie wat te doen??

Ik weet dat flashen eigen risico is, maar zou wel erg zonde zijn als ik dit toestel nu weg kan kicken. Tis pas 4maand oud.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Verwijderd

Daarvoor heb je garantie :)

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

neh

eh nee :D misschien als ze heel coulant zijn, maar software updates laat je normaal uitvoeren bij een service centre. je kunt het zelf doen, maar dan op eigen risico.

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon opsturen naar Teleplan, die fixen hem voor je.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11 00:24

Flappiewappie

Hier nog meer

nog een keer opnieuw proberen te updaten?

Hier staat wat

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
meestal als hij niet eens aan kan kan je toch ook niet meer upgraden enzo? tenminste dit was bij mn siemens van de postbank zo...

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
plork schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:35:
[...]

eh nee :D misschien als ze heel coulant zijn, maar software updates laat je normaal uitvoeren bij een service centre. je kunt het zelf doen, maar dan op eigen risico.
Siemens geeft zelf software-updates uit en zijn zeker niet voor eigen risico en vallen gewoon onder de garantie. Het is zeker niet gangbaar om bij een service centre je telefoon te laten updaten, je bent je telefoon dan een week kwijt en vrijwel niemand doet dat in het geval van Siemens telefoons.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zoals ik al zei: Teleplan repareert die dingen voor Siemens, en ook foute flashes worden gewoon gerepareerd.

Overigens kun je natuurlijk nog een keer proberen te updaten door het volgende te doen:

1) laat het programma de pre-check skippen
2) druk de 'aan' knop even in, soms pakt het flashprogramma dan

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Topicstarter
Wat ik gedaan heb is dit.

Aan knop methode enzo deed het allemaal niet. Heb update tool gestart met sl65 van m'n vriendin eraan
totdat hij zij initialisatie. Toen snel telefoons omgeplugged... pc hing voor 2min en toen begon ie te flashen :D

Telefoon doet het weer. Thanks!

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Pagina: 1