Zou ik ook wel willen weten, het schijnt dat je ze op 24MHz kan laten lopen ipv 6MHz
.
Verwijderd
Heeft geen nut...Iemand uit m'n klas heeft het ook gedaan, het enigste wat sneller ging waren de 1 + 1 dingen:)
Vroeger stond er een link naar die site op ti-files.org, maar het lijkt er op dat die site al een ruime tijd dood is...
bedankt!
Wie heeft dit al eens gedaan?
Wordt ie niet te heet?
Wie heeft dit al eens gedaan?
Wordt ie niet te heet?
Dank dat, dat wel mee valt. Ik vermoed dat je batterijen wel een stuk sneller op gaan op 24mhz
Ik heb het ook gedaan. Je het orginele condensatortje van 27 (geloof ik) pF vervangen door 1tje met een lagere pF. Maar bij mij ging het scherm vaag doen als je lager dan 12 pF ging. Ik heb er nu een switch in gepropt zodat ik kan kiezen tussen normaal en turbo.
Ik weet niet wat een NPO condensator inhoud. Is er een ander type dan? Zou daarom ik niet lager kunnen van 12 pF?
BTW. batterijen gaan iets sneller, maar niet veel. (ik heb het ding nu 4 maanden en nog steeds op m'n eerst set). Hij wordt absoluut niet heter.
Ik weet niet wat een NPO condensator inhoud. Is er een ander type dan? Zou daarom ik niet lager kunnen van 12 pF?
BTW. batterijen gaan iets sneller, maar niet veel. (ik heb het ding nu 4 maanden en nog steeds op m'n eerst set). Hij wordt absoluut niet heter.
Kun je ook een willekeurige condensator erin doen, met een lagere waarde, zodat ie bv 2x zo snel gaat?
Die switch lijkt me toch wel handig, spelletjes gaan ook sneller, en da's niet altijd gewenst 
Misschien dat iemand een mooi schema kan maken met meerdere snelheden ?? Just for the fun of it
Misschien dat iemand een mooi schema kan maken met meerdere snelheden ?? Just for the fun of it
Om effe een ouwe draad boven te halen, weet iemand waar je aan zo'n npo condensator kan komen?
Conrad heeft ze wel, maar niet op 1.5v, of doet dat er niet toe?
Conrad heeft ze wel, maar niet op 1.5v, of doet dat er niet toe?
Verwijderd
ik heb ook geen schakelaar.... spelletjes kan je dan gewoon niet meer spelen omdat ze te fokking snel gaan, maar ik speel toch niet graag op dat ding... maar hij rekent nu wel errug snel hoor...... het verschil is enorm... vooral bij grafieken tekenen enzo..
Pagina: 1