Toon posts:

3dmark demo bij opstarten van windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil op mn werk de computers zo instellen dat ze na het starten van windows direct 3dmark (welke versie maakt niet zoveel uit, liefst de nieuwste) opstarten, en direct in fullscreen de hele dag door een soort demo/test gaan draaien.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is? misschien heb ik niet de goeie search keys gebruikt, maar kon het in de search niet vinden...

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
komop, zoiets moet toch wel bekend zijn? ik neem aan dat er best switches bestaan die ik in de snelkoppeling erbij kan zetten ofzo...

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi Gizzeh

Je kunt 3dmark laden bij het opstarten. Vaak zijn er variablen die je achter een programma kan zetten
vb:
"c:\blabla\bearshare.exe" /pause
"c:\blabla\msmsgs.exe" /background

Stoei hier mee, of mail de makers, dit zal vast wel beschikbaar zijn.
Ps. Handig programma om je startup mee te veranderen:
Tune up
http://www.tune-up.com/do...4trial&source=lp_tu2004_4

Suc6!

Edit:

Vraag het hier ook 's:
http://discuss.futuremark...pl?Cat=&Board=techmodding

[ Voor 15% gewijzigd door hankleppe op 04-04-2005 00:35 ]

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Verwijderd

Topicstarter
tis nog niet echt gelukt om er een werkende switch aan toe te voegen. iemand die er misschien meer ervaring mee heeft?

Verwijderd

Uit de help files:
The Free version of 3DMark03 cannot use command line options
The Free version of 3DMark03 cannot do batch runs.
Zal bij 3DMark01 en 3DMark05 waarschijnlijk ook zo zijn

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
je voegt een snelkoppeling er naar toe in de map opstarten, en je steld een keer in dat je het proggie in de loop wil gebruiken. Dan moet je een eind komen denk ik.

edit:

Oeps, lekker scherp weer ;)
Wakker blijven!

[ Voor 19% gewijzigd door Banshee op 07-04-2005 02:34 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Banshee79 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 02:18:
je voegt een snelkoppeling er naar toe in de map opstarten, en je steld een keer in dat je het proggie in de loop wil gebruiken. Dan moet je een eind komen denk ik.
En je huurt een kabouter in die op "Run" drukt? That's the whole point, hoe laat je 'm automatisch starten.

edit:

Kan me trouwens herinneren dat er programma's waren waarbj je bepaalde mouse-moves e.d. "op kon nemen" en die later "af kon spelen" waardoor je snel dingen aan de lopende band kon doen (bv. cd's branden), misschien kun je die opzoeken en een procedure maken die automatisch dat opstart?

[ Voor 31% gewijzigd door jotheman op 07-04-2005 02:23 ]

I see dead pixels...

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Dat is dus niet mogelijk met de gratis versie van 3DMark...

Is het geen optie een andere grafische benchmark te kiezen die dit WEL ondersteunt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

jotheman schreef op donderdag 07 april 2005 @ 02:20:
edit:

Kan me trouwens herinneren dat er programma's waren waarbj je bepaalde mouse-moves e.d. "op kon nemen" en die later "af kon spelen" waardoor je snel dingen aan de lopende band kon doen (bv. cd's branden), misschien kun je die opzoeken en een procedure maken die automatisch dat opstart?
VBScript, AutoIT, etc. Ik denk dat er in de search wel meer zijn te vinden met deze zoektermen er bij. Geen opnemen, voor een Tweaker wel heel erg eenvoudig "programmeren".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1