Toon posts:

XP herkent HP PSC2175-printer niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een Packard Bell computer van iemand kunnen overnemen inclusief een HP PSC 2175 All in one printer. Alleen van deze printer heb ik de installatie cd niet. Ik heb me computer laatst geformateerd omdat er nog erg veel troep van de vorige eigenaar op stond. Maar XP wil na het formatteren me printer niet meer herkennen.

De printer wordt via een USB-kabeltje aangesloten op de computer, volgens mij zou XP hem dan automatisch moeten vinden. Hij zegt wel dat er nieuwe hardware is gevonden als ik het kabeltje in de computer steek. Maar als ik dan op dat ballonnetje klik en kies voor 'printer installeren' dan kan hij de installatie software van de printer niet op de computer zelf vinden. Ook als ik handmatig door de printer lijst die in Windows XP zit blader kan ik hem niet vinden. Die lijst gaat niet verder dan de HP PSC 780 ofzo, die lijst bevat geen nieuwere versies uit de PSC-serie.

Ik dacht misschien kan ik de installatie software van internet afhalen. Ik ben toen hier
terecht gekomen en heb toen het bovenste bestand gedownload. Maar na het installeren ervan pakte hij mijn printer nog niet. Ik heb ook geen idee of dat het goede bestandje wel is.

Weet iemand hoe ik mijn printer goed kan installeren op Windows XP?

Mvg,
Mitchell Baas

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

gws24

Thinking is hard!

Het is in ieder geval het goede bestand. Stomme vraag misschien maar heb je je computer al gereboot?

Edit:

Misschien heb je hier nog wat aan: HP All-in-One producten - Windows: Oplossen van problemen die ontstaan bij de installatie van een op USB aangesloten All-in-One product

[ Voor 60% gewijzigd door gws24 op 03-04-2005 16:24 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:54:
Beste mensen,

verhaal

Mvg,
Mitchell Baas
Die software die je hebt gedownload verwacht dat je tijdens de installatie de printer aansluit, en NIET eerder.

wat je moet doen is naar apparaatbeheer gaan en daar rechtsklikken op je hp 21xx series printer(met geel vraagteken ervoor) en 'stuurprogramma bijwerken' kiezen.
dan moet je windows zelf laten zoeken. dit doe je net zolang totdat alle vraagtekens weg-geinstalleerd zijn. daarna hoor de printer te werken.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
wat je moet doen is naar apparaatbeheer gaan en daar rechtsklikken op je hp 21xx series printer(met geel vraagteken ervoor) en 'stuurprogramma bijwerken' kiezen.
dan moet je windows zelf laten zoeken. dit doe je net zolang totdat alle vraagtekens weg-geinstalleerd zijn. daarna hoor de printer te werken.
Dit heb ik al gedaan. Maar volgens mij kon hij niks vinden. Na 5 min. had hij in iig nog niets gevonden. Of heb ik hem nu te snel weggedrukt?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

HP is nogal eigenwijs wat installatie van printers betreft.
Ga naar de hp site, download daar de drivers.
installeer eerst de drivers.
Reboot, en als windows is gestart stop je voor het eerst de usb stekker in je pc.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Dat ding in je USB poort stoppen, dan onder config.scherm ALLE vraagtekens weghalen die met de printer te maken hebben.

DAN de setup draaien, en pas de USB plug erin drukken als ie erom vraagt.

*heb ook oorlog gehad met die HP printers, maar als je t netjes doet via de instructie, dus software erop en pas erin als ie t vraagt, gaat t goed*

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
http://h10025.www1.hp.com...c=nl&product=90809&os=228 deze dus.
Je hoeft "maar" 155 MB te downen.

[ Voor 21% gewijzigd door pinockio op 03-04-2005 22:12 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1