Toon posts:

[medion 8080xl] Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Toen ik aan't werken was in XP > unrarren rar-bestanden,
kwam er een blauw scherm met foutmelding, exacte foutmelding heb ik niet meer er stond alleen iets met "bezig met geheugendump" en volgens mij ook "fysieke" maar dat laatste weet ik niet zeker.

Toen dat klaar was wilde hij rebooten maar bleef hij hangen voor de BIOS, wat bij mij een PIV HT logo is. Ook hoor ik nu een irritante "click" bij het inschakelen die uit de HDD (seagate 160 gb) lijkt te komen.

(her)kent iemand dit probleem? Hoe is het op te lossen, of is het gewoon een kwestie van: "medion bellen > nieuwe HDD erin?" In dat geval ben ik al mijn bestanden kwijt neem ik aan?

Alvast Bedankt,

Nauzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

zo klinkt het helaas wel ja.

je zou er even een andere hd in kunnen hangen mocht je die hebben en ook kun je hier op got nog even zoeken op info over het redden van data (als ie fysiek stuk is geef ik je weinig kans maar er zijn mensen die zo'n ding nog even hebben weten te reanimeren)

suc6 ermee.

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-10 13:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb ook al eens zo'n scherm gehad en dat andere ook bij mijn medion maar die doet het gewoon nog prima na de reboot....succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

bedankt, ik heb een andere HDD erin gehangen en daarvan een nieuwe installatie van XP geboot, ik kon mijn oude HDD gewoon benaderen, backupje gemaakt... en afgesloten.

Ik die nieuwe er weer uitgesloopt, en ja hoor hij wilde weer booten van de oude HDD 8)7 :S

bedankt iedereen,

Nauzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-10 09:33
altijd backupjes maken, je weet maar nooit. En ik zou sowieso contact opnemen met Medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:19
Het klik-geluid van een HD duidt er vaak op dat deze niet lang meer te leven heeft..
Pagina: 1