Upload script, maar welk?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 10:36
Hallo

ik wil een upload script voor wat grotere files (tot plm. 50mb) op mijn website.
nu heb ik heel hotscripts al afgezocht op zowel php, java als asp, maar geen van allen doet het... :(

ik zoek een uploader, liefst php en/of java met een progress bar dat ook echt werkt en in staat is ook grotere files te uploaden.

iemand een idee?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 15:31
Hou je rekening met het feit dat php een max heeft van 2 mb, en een 120 seconden max execution time? En dat ook apache volgens mij een limiet heeft.

Die waardes zou je kunnen aanpassen, maar dan moet je daar wel de mogelijkheid voor hebben.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je kunt je afvragen waarom de scripts het niet doen.
PHP heeft vaak een limiet in de max filesize, deze waarde kan je instellen in je php.ini en is uit te lezen met phpinfo();

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Naast de limieten in filesize in PHP, is er ook een limiet in Apache die in de weg kan staan.

Verder is het niet de bedoeling dat hier in Programming & Webscripting scriptrequests geplaats worden, aangezien we hier zelf onze software programmeren. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests.

Met de tips die hierboven voorbij gekomen zijn moet je er met een beetje moeite wel uit kunnen komen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.