Anoniem: 30670 schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:11:
CITAAT:
Voor veel mensen is het samenstellen van een hoogwaardige thuisbioscoop een droom die uitkomt. Toch kan het lichtnet dat uw huis van stroom voorziet uw droom in een nachtmerrie van slechte prestaties doen veranderen. Tenzij u zelf een krachtcentrale in de tuin of kelder heeft is de kans groot dat u
ruis, interferentie en netvervuiling oppikt van diverse bronnen in en om uw huis. Alles van draadloze telefoons tot computers tot lichtdimmers tot de koelkast van uw buurman resulteert in spanningspieken die op hun beurt zorgen voor vervorming die de perfecte thuisbioscoop beleving kan ruïneren.
Daar ben ik zelf wel mee eens. Als je erg slechte stroom voorzien hebt bv in een flat in de stad van wat oudere leeftijd waar alles zogenaamd netjes is geaard

Heeft dit app. wel degelijk effect op het kwaliteit op het niveau denon/b&w op zo ff snel een voorbeeld tegeven. Je moet niet denken dat je harde kan kwa volume ofzo meer details krijgt... het filter gewoon de down/piek weg uit het lichtnet wat effect
kan bij dragen aan de kwaliteit van je beamer/setup. Ik gebruik het zelf altijd...ook is het lichtnet zo perfect. Ik heb geen zin dat er ook maar "iets" gebeurd met mijn denon avc-a10se, Audiolab Thesis, Rel Stenator....
Gewoon het zekere voor het onzekere

Ik kan wellicht wat specifieker zijn in de vraag, gezien jij echt wat high-end spul hebt. Kijk, dàt hebben wij hier nou weer niet. Maar we willen wèl het maximale halen uit onze nieuwe JVC LCD-TV van 3000 euro, onze Philips DVD-recorder/radio/home-cinema combo, onze digitale satelliet, onze digitale kabel-TV (TV Home)...
Heeft het bij dit kaliber apparatuur ook nog invloed? (ik lees in de MediaTotaal dat ze oa een Sharp LCD-TV hebben getest, dat is iig geen high-ens stuff)
Nou ja, we zouden altijd kunnen kopen onder beding het terug te kunnen brengen indien het kwalitatief geen verschil brengt. Of gewoon kopen via internet, dan kan het tenminste altijd teruggestuurd worden.
Kijk, het is toch E250,- die mijn vader zou uitgeven. En dat is niet niets...
[
Voor 8% gewijzigd door
Wildfire op 03-04-2005 15:53
]