Ik zit met een probleempje, ik weet niet of ik toch maar een nwe 3d-kaart of een nwe harddisk moet gaan kopen. Een van de 2 zowiezo. Wie kijkt ff naar mijn signature en geeft mij een goede raad??
Verwijderd
wat doe je veel dan ? zonde om 32 mb kaartje weg te doen zo zit ik ook ik wil ook nieuwe hardisk
Gamen vooral. Ik heb mijn Vipertje al overgeclocked maarja, toch niet zo snel als ik wil
Verwijderd
Zou eerste voor een nieuwe hdd gaan en die trage 3,2 er uit gooien (leuk voor linux routertje)
Die viper770 kan nog wel even mee
Verwijderd
Ht ligt eraan, waar heb je meer last van? Lage framerate of van te weinig ruimte?
Maar persoonlijk zou ik zelf voor een grotere hd gaan (hd's zijn nooit groot genoeg met kabel
)
Maar persoonlijk zou ik zelf voor een grotere hd gaan (hd's zijn nooit groot genoeg met kabel
zit wat in, mischien toch maar een hd'tje erbij. Nog een merk aan te raden en grootte?
Verwijderd
Nee koop een nieuwe videokaart, je hebt al 2 hd's met gezamelijk 20GB, meer dan genoeg toch, ik heb ook "maar" 10gb maar is voor mij genoeg moet alleen ook een andere videokaart hebben. 
Greetz
Greetz
Verwijderd
ga voor de 3D Card..
HD space heb je nog zat.. FPS gaan der met een nieuwe Geforce 2 wel pakken op vooruitgaan!
HD space heb je nog zat.. FPS gaan der met een nieuwe Geforce 2 wel pakken op vooruitgaan!
Verwijderd
Wachten tot GF3 uitkomt , en DAN een GF2 kopen , die dingen zijn veeeeeeel te duur jonk . Prop er nu gewoon een 5400 RPM Maxtor 81.9 GB in
Pagina: 1