Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Herkenning van admin URLs

Pagina: 1
Acties:

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Graag zou ik zien dat de URL
code:
1
/admin.php?data[step]=2&action=lookup_user&data[search]=userid&data[username]=28569

wordt omgezet naar:
code:
1
[url="/admin.php?data[step]=2&action=lookup_user&data[search]=userid&data[username]=28569"]Spider.007 in admin[/url]
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik weet niet of de admin tegenwoordig goed beveiligd is tegen cross-site scripting, anders kun je dit voortaan beter in een crewforum posten. En in dat geval zou je dit ook alleen in crewfora mogen gebruiken :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik begrijp je punt niet? Wat heeft de admin url met crosssite scripting te maken? Verder lijkt me dat dit sowieso iets is wat alleen voor de crew nuttig en bruikbaar is? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Spider.007: Als de url bekend is, en de admin is vatbaar voor XSS wordt dat een stuk makkelijker. Maar als het zoiezo /admin.php is maakt dat niet zoveel uit, omdat dat wel te raden is :P .

edit:
@Hieronder, idd...

[ Voor 8% gewijzigd door JHS op 03-04-2005 16:49 ]

DM!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

En gezien de populariteit van MyReact zijn de admin urls en de opbouw daarvan toch wel bij een boel gebruikers met kennis van zaken bekend.