Ik heb me net als vele andere laten verleiden om dit goedkope pakketje te kopen (Router + pcmcia-kaart).
De eerste router die ik had was enorm brak, meerdere poorten werkte gewoon niet, en de overige
vielen inees weg
. Dus ik terug naar de winkel een nieuwe gehaald. Deze functioneert tot nu toe
zoals ie moet doen.
Ik gebruik de routen als switch en de situatie zoals nu is zo;
software geïnstalleerd op PC1. Maar ik kom niet in de browser interface via 192.168.1.1.
Misschien is dit omdat ik de router als switch gebruik maar hoe moet is dit instellen en op welke
PC moet ik wat installeren.
Ik heb al gegoogled maar daar word ik niet wijzer van en de site van Ergenic is ook niet de
plek om hulp te vinden. Ik heb al wel het een en het ander gevonden op GoT, maar daar kom ik
ook niet verder mee.
Hoe moet ik dit probleem oplossen?
De eerste router die ik had was enorm brak, meerdere poorten werkte gewoon niet, en de overige
vielen inees weg
zoals ie moet doen.
Ik gebruik de routen als switch en de situatie zoals nu is zo;
Dit werkt tot nu toe perfect. Maar ik wil graag ook de WLAN gebruiken. Ik heb de access pointINTERNET --- Alcatel USB modem -- PC1 --- (via wan poort) Ergenic (via lan poort) --- PC2
software geïnstalleerd op PC1. Maar ik kom niet in de browser interface via 192.168.1.1.
Misschien is dit omdat ik de router als switch gebruik maar hoe moet is dit instellen en op welke
PC moet ik wat installeren.
Ik heb al gegoogled maar daar word ik niet wijzer van en de site van Ergenic is ook niet de
plek om hulp te vinden. Ik heb al wel het een en het ander gevonden op GoT, maar daar kom ik
ook niet verder mee.
Hoe moet ik dit probleem oplossen?