owke ik zie door de bomen het bos niet meer
ik heb al en paar topics gevonden maar die lossen mijn vraag neit op
ik heb een a7v600-x mobo
en daar wil ik front audio op gaan aansluiten
nou zag ik in mijn boekje dat er tussen mijn 3e en 4e pci slot een audio connector daarvoor zat dus ik trek die jumpers eruit en prop die stekker daarin maar er komt nog geen geluid uit de voorkant en mijn mic poort aan de voorkant werkt ook niet meer
ik heb mijn front audio echt nodig want mijn mic poort aan de 8erkant is stuk en sinds ik die stekker in die audio plug heb gestoken heb ik ook geen geluid meer
en er stond ook in mijn boekje dat ik 5.1 geluid aankan maar ik zie nergens genoeg gaatjes voor die 5.1
ik heb al en paar topics gevonden maar die lossen mijn vraag neit op
ik heb een a7v600-x mobo
en daar wil ik front audio op gaan aansluiten
nou zag ik in mijn boekje dat er tussen mijn 3e en 4e pci slot een audio connector daarvoor zat dus ik trek die jumpers eruit en prop die stekker daarin maar er komt nog geen geluid uit de voorkant en mijn mic poort aan de voorkant werkt ook niet meer
ik heb mijn front audio echt nodig want mijn mic poort aan de 8erkant is stuk en sinds ik die stekker in die audio plug heb gestoken heb ik ook geen geluid meer
en er stond ook in mijn boekje dat ik 5.1 geluid aankan maar ik zie nergens genoeg gaatjes voor die 5.1
edit:
ik heb dus een norrod kast weet alleen de naam niet van dat ding
ik heb dus een norrod kast weet alleen de naam niet van dat ding
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 12:59 ]