ik heb een iiyama vision master pro 512 gekocht 22" en ik ben op 1 ding(etje) na erg tevreden. Links boven in de hoek heb ik een iets paarsige gloed over beeld (magnetisch achtig kleurfoutje). Als ik de de functie 'Degauss' gebruik in het monitor menu dan begint ie te knipperen en zet ie alles perfect recht en verdwijnt dat paarsige alleen aan het einde van die 'Degauss' springt ie weer op oude stand en is het weer terug. Heb de monitor gisteren gekocht, kan dit nieuwigheid zijn zodat het nog wegtrekt of direct terugbrengen?
Verwijderd
Ik denk dat het wel weg trekt. Bij een nieuwe tv zie je dat ook wel eens, dat komt door de bewegingen tijdens het vervoer.
Als het na een dag of 2 niet weg is getrokken zou ik ff terug naar de winkel gaan...
Als het na een dag of 2 niet weg is getrokken zou ik ff terug naar de winkel gaan...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 10:56 ]
Ten eerste: stop met dat schreeuwen in die topictitel.
Het ZOU met degauss wel weg moeten zijn, maar heb je er niet iets magnetisch naast staan?
Het ZOU met degauss wel weg moeten zijn, maar heb je er niet iets magnetisch naast staan?
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
Met het menu 'kleur reinheid' is dit bij te stellen.
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Je kunt natuurlijk Iiyama bellen/mailen en vragen wat hun inschatting is mbt deze 'verkleuring'.hully schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:48:
Heb de monitor gisteren gekocht, kan dit nieuwigheid zijn zodat het nog wegtrekt of direct terugbrengen?
Uiteindelijk weten zij het meest over hun product.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik heb het zelfde met een visionmaster pro 452. Ik kreeg het na het verplaatsen van me bureau.
Inderdaad met degaus was het weg.
Na een poosje de ergernis er van gehad te hebben, kwam ik met zoeken in me beeldscherm menu op Kleur reinheid. Hier mee kan je de kleuren in de hoeken aanpassen.
Heeft hier goed geholpen.
Ben alleen benieuwd hoe het is gekomen.. bij mij was het naar verplaatsen. maar eigenlijk niks magnetisch in de buurt. Zou het een stopcontact kunnen zijn op 30cm?
Inderdaad met degaus was het weg.
Na een poosje de ergernis er van gehad te hebben, kwam ik met zoeken in me beeldscherm menu op Kleur reinheid. Hier mee kan je de kleuren in de hoeken aanpassen.
Heeft hier goed geholpen.
Ben alleen benieuwd hoe het is gekomen.. bij mij was het naar verplaatsen. maar eigenlijk niks magnetisch in de buurt. Zou het een stopcontact kunnen zijn op 30cm?
stopcontact op een meter afstand. verder niets magnetisch, behalve dan creative speakertjes maar die moeten geen probleem opleveren.
Ga het met die kleurreinheid proberen. Bedankt in elk geval allemaal alvast. Overigens was dat schreeuwen niet de bedoeling..
Ga het met die kleurreinheid proberen. Bedankt in elk geval allemaal alvast. Overigens was dat schreeuwen niet de bedoeling..
De shift knop zat vasthully schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:07: Overigens was dat schreeuwen niet de bedoeling..
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
Dit ken ik, deed mijn VMP510 ook, na degaussen kwam het idd weer terug.
Eerst dacht ik dat het door de voeding kwam die er vlak naast stond (miditowertje).
Echter is het heel makkelijk op te lossen, ga naar het 4e menu (landing, weet niet of het dezelfde is op de VMP512) en hier heb je een paar icons. Naast de degauss ook 4 icons met hoeken
selecteer de hoek die slecht is en verhoog of verlaag de waarde, grote kans dat je de kleur hier goed mee in kan stellen.
Eerst dacht ik dat het door de voeding kwam die er vlak naast stond (miditowertje).
Echter is het heel makkelijk op te lossen, ga naar het 4e menu (landing, weet niet of het dezelfde is op de VMP512) en hier heb je een paar icons. Naast de degauss ook 4 icons met hoeken
selecteer de hoek die slecht is en verhoog of verlaag de waarde, grote kans dat je de kleur hier goed mee in kan stellen.
Pagina: 1