Toon posts:

Club3d Radeon 9800 naar org ATI ivm ATI DVD player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus een Club3d Radeon 9800 pro en wil ATI's DVD player instaleren. Tijdens installatie komt die met Hardware not found. Nou denk ik dat de DVD player alleen op een orginele ATI kaart werkt.
Mijn vraag : Kun je een club3d Flashen naar een echte ATI of is er een andere manier om de DVD speler werkend te krijgen.
Wil dit even zeker weten voordat ik ga rommelen met de bios.

Ted

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 17:02
als deze player speciaal voor AIW-versies is en een rage-theater chip nodig heeft, kun je flashen tot je een ons weegt, maar werkt het toch niet.

dus wel handig te weten of de rage-theater chip een vereiste is...

[ Voor 4% gewijzigd door Puppetmaster op 03-04-2005 11:33 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
En hoe zou je dat willen doen..een merk flashen? Die kaart is gewoon een ATI, alleen de productie is ontleent aan meerdere bedrijven. Anders zouden ook catalyst drivers niet werken, etc.

• Puppetmaster
ik denk dat ie een BBA bios erin wil flashen, dan hopen dat ie als een ATi OEM oid (en niet club-3D) wordt herkend en dat het dan wel zou werken. :?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Topicstarter
T 'is inderdaad geen AIW, dus dan werkt het niet ? Wel raar dat ze een DVD speler maken voor 1 specifiek type kaart.

Ted

• Puppetmaster
nah, ALS het er aan ligt dat de Rage-theater chip benodigt is, is het natuurlijk wel logisch dat het niet werkt op een andere kaart (zonder die chip).

en die rage-chip zit op meerdere modellen van de AIW lijn en ook op VIVO modellen, 't is dus niet zo dat het maar voor 1 specifieke kaart is.

maar dan nog, ben je dr al achter dat dat het probleem is?

Pagina: 1