[reparatie] Fujifilm MX550

Pagina: 1
Acties:

• Mr.Nonflex
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01-2021
Mijn Fujifilm mx550 flitst niet meer. Het betreft hier een 1.5 megapixel camera met ingebouwde flits.
Het is een oud beestje, maar wel lekker compact in tegenstelling tot een spiegelreflex.
Nu doet de flits het dus niet meer.

Ik neem aan dat dan het lampje kapot is?

Ik dacht er aan om een wegwerpcamera te kopen en het flitslampje dat hier in zit te gaan gebruiken, maar aangezien ik helemaal niet weet of zo iets mogelijk is, zou ik hier willen vragen of iemand ietsdergelijks wel eens geprobeerd heeft.

ps hier nog een foto'tje gemaakt met het oude beestje:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/multitainer/fotografie/foto001.jpg

What is impossibility but a challenge

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:20
Ik zou 't niet proberen, die lampjes verschillen vaak best veel, ik zou eerder naar een digitale kleine compact kijken...

|>

• Mr.Nonflex
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01-2021
Simon schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:55:
Ik zou 't niet proberen, die lampjes verschillen vaak best veel, ik zou eerder naar een digitale kleine compact kijken...
Daar heb ik ook al aangedacht, ik stond op het punt een Fujifilm E550 te kopen, bij talens in rotterdam, in de aanbieding voor 350 euro. Maar na wat rond gekeken te hebben wilde ik liever een digitale spiegelreflex, de canon 350d. Die neem ik echter niet zomaar even mee als ik niet van plan ben te gaan fotograferen, en mijn budget laat het niet toe om 2 camera's te kopen.

What is impossibility but a challenge

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:20
Je zou hier naast een 350D kunnen kopen, en deze gebruiken zonder flits... En als je binnen moet schieten de 350D kunnen gebruiken

|>