Spontane Reboot Bij Win2k3 Server

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 23:12
ik heb zoon 3 weken extra geheuge in me server geprikt (nu heb ik 1,5 g ram) maar nu reboot ie soms spontaan dit is al 3 keer overkomen en gebeurt niet na eenvaste tijd , moet ik mijn server opniew instaleren voor de niewe hardware of is hier een fix voor

alvast bedankt

edit: sp1 staat er nog niet op ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sc0tTy op 03-04-2005 02:13 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-04 19:07

Superflip

*pwiet*

Heb dit ook geruime tijd gehad... heeeeeeeeeeel lang naar het probleem gezocht (een jaar ongeveer).
Bleek dit te komen doordat er stof in één van de contacten zat en dit veroorzaakte kortsluiting ergens.
Daardoor was er wat aanslag te zien op het contact van de PSU op het mobo.
Achteraf was het probleem opgelost.

TIP : stofzuig je moederbord eens heeeeeeeeeeeel goed (oppassen voor statische electriciteit) en gebruik desnoods wat electronic cleaner waar nodig. B

Verwijderd

En als je het nieuwe geheugen er eens uithaald blijven de crashes dan ook weg? (Of kun je nog een ander bankje probereren? (denk het niet maar toch)
Of msschien makkelijker, memtest86 laten draaien en kijken of ie foutmeldingen geeft, zo ja heb je een geheugenprobleempje, zo nee dan is dat uitgesloten ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 10:18 ]

Verwijderd

Hier kunnen we natuurlijk heel weinig mee want je geeft veel te weinig informatie en ik zie in je topicstart ook niet wat je zelf al allemaal geprobeerd hebt om dit op te lossen zoals we wel graag zien volgens Algemene gedragsregels (Netiquette) :) Lees om te beginnen Windows XP en 2000 BSOD guide eens door :)

Dit topic is gesloten.