Geen TV-out op een Hollywood Plus Kaart

Pagina: 1
Acties:

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Hoi,

ik heb vanmiddag een Hollywood plus kaart gekregen,
heb hem net ingebouwd drivertjes gedownload doorlus kabeltjes ertussen en aan mijn tv gehangen.
maar al bij het opstarten van de computer krijg ik geen beeld..

is het zo dat de hollywood plus kaart niet alleen via TV-OUT kan worden gebruikt? en dat je altijd nog een monitor moet gebruiken?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 22:31

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ja dat klopt, die kaarten sturen alleen de beelden van b.v. een film die vanaf een DVD wordt gespeeld door naar de TV-out. Het beeld van je desktop wordt niet getoond. Ik heb hier nog een Creative Dxr3 kaartje liggen die schijnt het zelfde te zijn als die jij hebt. Standaard kun je er geloof ik ook geen Divx etc op afspelen, alleen Mpeg bestanden, maar daar schijnt wel een truukje voor te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 03-04-2005 01:41 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor zover ik weet is de hollywood plus hetzelfde als de DXR3 van creative.
Hierbij is het iig zo dat je de TV out kunt gebruiken zonder dat je ook daadwerkelijk een monitor eraan hoeft te hangen. Doorlussen van je videokaart is volgens mij dan nog wel nodig.

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
gvd :(

dan maar op zoek naar een echte TV out kaart..

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-08 22:31

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Terw_Dan schreef op zondag 03 april 2005 @ 01:41:
Voor zover ik weet is de hollywood plus hetzelfde als de DXR3 van creative.
Hierbij is het iig zo dat je de TV out kunt gebruiken zonder dat je ook daadwerkelijk een monitor eraan hoeft te hangen. Doorlussen van je videokaart is volgens mij dan nog wel nodig.
Volgens mij was dat nou juist niet mogelijk. Je krijgt alleen de film op de TV out te zien, maar je desktop/bureaublad niet en dat is wat TS nu juist vraagt/wil.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/