Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?] Pushmessage en Verstuur bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een aardige reactie op een post klaar, ik druk op Verstuur bericht en ik krijg een PM. Lees het, druk op OK..

Wat scherts mijn verbazing, mijn hele reactie op een (totaal ander) topic is weg.
Op Back/Vorige in de browser gaf geen oplossing, en ook geen ctrl v..

Ik heb geen idee of dit eerder is gemeld/danwel is voorgekomen, maar goed, bij deze.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Het zou inderdaad wel aardig zijn om in dat geval de post onder de PM te laten terugkomen zodat je 'm alsnog kan copy-pasten. Het is echter wel een uitzonderlijk geval.

Overigens is het niet zo dat je reactie 'weg' is; hij is gewoon niet verwerkt omdat een PM boven alles gaat, en dus de verwerking nooit heeft plaatsgevonden. Dat je browser vervolgens de boel niet bewaard is meer een browser-issue, en dingen automatisch op je clipboard zetten is iets dat de meeste browsers vanuit security oogpunt niet eens ondersteunen.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zondag 03 april 2005 @ 00:41:
Het zou inderdaad wel aardig zijn om in dat geval de post onder de PM te laten terugkomen zodat je 'm alsnog kan copy-pasten. Het is echter wel een uitzonderlijk geval.
Synchroon posten bijna, maar gezien je reactie echt uitzonderlijk.. Echt iets voor mij.
Overigens is het niet zo dat je reactie 'weg' is; hij is gewoon niet verwerkt omdat een PM boven alles gaat, en dus de verwerking nooit heeft plaatsgevonden. Dat je browser vervolgens de boel niet bewaard is meer een browser-issue
Dat had ik inmiddels wel door. Maar het zal wel ook iets met timing te maken hebben, had ik 0,01 seconde eerder gedrukt had mijn bericht wellicht wel gepost..
en dingen automatisch op je clipboard zetten is iets dat de meeste browsers vanuit security oogpunt niet eens ondersteunen.
Dat was Idle hoop aan mijn kant, maar helaas.

Vandaar de ? aan de BUG, het is kennelijk dus niet echt een bug maar een beperking.
Vraag is dus, kan dit aan jullie kant opgelost worden of is het gewoon beter om altijd een copy van je post te maken? Ongeacht dat je denkt dat het klopt wat je getypt hebt?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het kan opgelost worden; bij een foutmelding op het moment van posten wordt je bericht ook alsnog onder de foutmelding in een textarea getoont, dus datzelfde is met een pushmessage ook mogelijk.

Intentionally left blank

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 00:51:
[...]
Dat had ik inmiddels wel door. Maar het zal wel ook iets met timing te maken hebben, had ik 0,01 seconde eerder gedrukt had mijn bericht wellicht wel gepost..
Hier zou ik even op willen reageren, want het hoeft volgens mij toch niet die 0.01 seconde te zijn? Stel dat ik een hele lange reply aan het typen ben, en 3 minuten nadat ik aan het typen ben krijg ik een PM. Als ik dan 20 minuten later de reactie post, dan ben ik hem in dit geval dus alsnog kwijt, dus het hoeft lang niet altijd op die 0.01 seconde aan te komen (Dit even om te schetsen dat dit wellicht vaker voorkomt dan je zou denken :))

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op zondag 03 april 2005 @ 01:33:
Het kan opgelost worden; bij een foutmelding op het moment van posten wordt je bericht ook alsnog onder de foutmelding in een textarea getoont, dus datzelfde is met een pushmessage ook mogelijk.
Is het niet een betere optie om gewoon het posten van het bericht voor te laten gaan, en pas na het posten daarvan de PM weer te geven? Of is dat niet mogelijk in verband met de "dringendheid" van een PM, die waarschijnlijk hard in de code zal zitten?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat de PM de hoogste prio heeft lijkt me logisch :) Volgens mij hoort je browser echter gewoon de ingevoerde waarden te onthouden; ik snap ook niet waarom het gebruik van de back-button je niet gewoon bij een ingevuld formulier terugbracht? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

iig fixed door eventuele data[content] onder de PM te tonen

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.