[HTML] Pagina is meestal te breed in firefox

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoi,

de pagina www.enterthegames.net is te breed in firefox, teminste als je een paar keer refresh ziet hij er soms goed uit maar meestal is hij veel te breed, is dit een bug in firefox of in m'n site? als het aan m'n site ligt. Hoe kan ik dit probleem oplossen??

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Bij mij (FF 1.0.2) is het net andersom, hij doet het gewoon goed, behalve als ik een paar keer refresh, wordt het linker gedeelte inderdaad heel breed. Geen idee waaraan dit ligt, of hoe dit op te lossen is, puur een observatie dus :)

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Martink schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:49:
Hoi,

de pagina www.enterthegames.net is te breed in firefox, teminste als je een paar keer refresh ziet hij er soms goed uit maar meestal is hij veel te breed, is dit een bug in firefox of in m'n site? als het aan m'n site ligt. Hoe kan ik dit probleem oplossen??
Dat heeft ermee te maken dat Firefox blijkbaar niet de pagina opnieuw rendert als er meer info is. Hoe dat precies komt, al sla je me dood, maar het is een bekend probleem. Hierdoor is de tr met de marquee te breed, en wordt dit niet automatisch aangepast. Oplossing is om in de CSS width: 100% te zetten in plaats van in de tabel zelf, dan zijn de grootten al bekend voordat de data zelf binnenkomt. Liever nog geef je de breedte aan in pixels in plaats van in procenten. Zo voorkom je dat Firefox uberhaupt terug moet gaan om de boel opnieuw te renderen, bij een vaste breedte kan het immers niet fout zijn gegaan ;).

Schaadt het niet, dan baat het niet