upload naar ftp server (van host) lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Mijn website wordt gehost bij Vuurwerk (van Versatel). En volgens mij is dat niet bepaald een slechte hoster. Echter, heb ik al een paar keer geprobeerd een powerpoint bestand van circa 24 mb up te loaden naar de server. Elke keer mislukt de transfer echter. Ik heb al op de website gekeken of er een maximun zit aan de grootte van bestanden die je mag uploaden, maar dat heb ik nergens kunnen vinden. Iemand een idee waar dit aan ligt?
ik hoop dat ik mn probleem goed genoeg heb geformuleerd
alvast bedankt

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:20

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Zolang je geen foutmeldingen krijgt van je FTP client (probeer eens een andere?) lijkt me dit een probleem waarvoor je bij Vuurwerk moet zijn. Heb je wel minimaal 24 Mb vrije ruimte?

edit:
Verder heeft dit ook weinig met W&G te maken, eerder I&T :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wacky op 02-04-2005 21:22 ]

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Probeer anders gewoon met IE naar je ftp-pagina te gaan en dan bestand te uploaden (door gewoon knippen+plakken) ... tis maar een idee, zo upload ik meestal mn bestanden... Maar tligt inderdaad waarschijnlijk aan Vuurwerk zelf...of misschien zit er ergens in je FTPprogramma wel een instellinkje die er voor zorgt dat je geen bestanden groter dan zoveel mb kan uploaden ofzo...?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Ik zou hierover gewoon even contact opnemen met Vuurwerk :). Verder is dit niet echt het juiste forum zoals Wacky al zegt, Internet & Telefonie is beter geschikt.

Dit topic is gesloten.