Toon posts:

aangekochte iTune omzetten naar wave

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Via de site van iTune een aantal cd gekocht, wilde deze met winamp omzetten naar wave, dit lukte niet omdat de nummers beveiligd zijn,hoe kan ik deze AANGEKOCHTE muziek omzetten naar wave.

Het is natuurlijk goed dat beveiligd zijn, maar ik heb er nu geld voorbetaald dus zou de er iets met die beveiliging moeten gedaan worden

Verwijderd

Misschien iets dat je waarschijnlijk al weet (alhoewel je van te voren niet wist dat DRM ook het omzetten naar wave tegenwerkt), maar het is niet zo dat de kwaliteit van het bestand beter wordt, als je omzet naar wave. Het bestand wordt alleen groter, dus je hebt er niet veel aan :)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

CD'tje branden (CDRW).

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij erom dat ik de muziek ook in de auto of op mijn oudere cd speler kan afspelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:16:
Het gaat mij erom dat ik de muziek ook in de auto of op mijn oudere cd speler kan afspelen.
Gewoon branden, volgens mij kan dat zelfs in iTunes :) Hij converteert het vanzelf (lijkt mij..)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het gelijk proberen laat je later wel weten of gelukt is !!!, alvast bedankt voor de hulp

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

zoas hierboven... Wel ff checken of je itunes muziek-cds of mp3-cds brand. Als het op 'muziek-cds' staat kun je gwoon een playlist branden door op het knopje rechtbovenin te drukken..

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Tsja, die beveiliging zit er natuurlijk niet voor niets op he :) Ze willen controle houden over wat jij met die muziek doet.
Helaas voor jou is het omzeilen van die beveiliging nog altijd illegaal, en daarom ook niet toegestaan hier op GoT. Je topic gaat dan bij deze ook op slot :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.